хочу сюди!
 

Наташа

49 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 44-53 років

проїзд у столичному муніципальному транспорті

ще не перевіряла, але сьогодні побачила новину, що це таки сталося:

04 листопада 2008, 08:14
«ПіК України»
Розпорядження
Київської міської державної адміністрації про підвищення тарифів на
проїзд у комунальному транспорті від сьогодні набуло сили.

Згідно з розпорядженням, відтепер поїздка в метро обійдеться у 2
гривні, стільки ж само доведеться заплатити й у автобусі та тролейбусі,
якщо купувати квиток у кондуктора чи водія. У касі він коштуватиме
дешевше - 1,5 грн.
Штраф за несплату проїзду відтепер становить 40 грн.
Також
змінилися й ціни на проїзні квитки. Так, місячний квиток на метро
обійдеться у 80 грн. На автобус, трамвай та тролейбус – 60.
До речі, найвигідніше купити проїзний на рік, адже там закладено ще стару ціну в 50 коп.


http://ukr.pik.demo.team.com.ua/news/2008/11/4/223525.htm

...життя не стоїть на місці, так само як і ціни - вони зростали і будуть зростати й надалі - і це нормально. але як щодо якості обслуговування?
в столиці, де є ДУЖЕ великий (якщо не розбазарений) прибуток, можна було б ввести додатковий транспорт (наприклад зробити меньші інтервали, провести іньші лінії руху) за рахунок іньших надходжень до бюджету, а не шляхом підвищення плати за проїзд в транспорті, де обслуговування, м'яко кажучи, слабеньке... а кількість реклами в метро - ви бачили? вона всюди: і у вагонах, і на лайт-боксах, і на платформах - після цього нам кажуть, що метрополітен має збитки!
 в києві вже нема такого поняття як "час пік" - транспорт рідко коли буває не завантажений під саме "не хочу".
можливо таким чином місцева влада сприяє тому, щоб на вулицях столиці з"являлось більше пішоходів з велосипедистами? так "дбають" про наше здоров"я?
у місті з великою кількістю жителів має бути ідеально налагоджена система муніципального транспорту (в нашому випадку - якщо вже не вдосконалюють шляхосполучення, то хай би не втрачався авторитет підземки).
...я не проти платити 2 грн., але  маю бачити куди підуть ті гроші! і якщо дивитися правді у вічі, не вкладатимуть ті отримані кошти в розвиток транспортної системи - це прикро, бо з людей знову роблять лохів.
3

Коментарі