хочу сюда!
 

Ксения

38 лет, рыбы, познакомится с парнем в возрасте 40-45 лет

Підсумки січня в DINERO. Чим відзначився лідер ринку МФО

Затишшя після свят не поширилося на діяльність фінансової компанії DINERO. Лідери онлайн-кредитування весь січень 2020 продовжували дивувати спеціальними пропозиціями та нововведеннями, які допомогли компанії збільшити кількість клієнтів і, відповідно, об’єми виданих позик.

Початок року для нових клієнтів DINERO ознаменувався приємними новинами. Компанія продовжила популярну акцію й дала можливість всім бажаючим взяти швидку позику під 0% на 45 днів. Таке рішення сприяло приросту клієнтської бази на 5,6% у порівнянні з минулим місяцем.

Загалом, об’єм виданих позик росте швидше, ніж клієнтська база. Це свідчить про те, що ті, хто хоча б одного разу скористалися продуктом DINERO, часто стають постійними клієнтами компанії. Причини цієї прихильності лежать на поверхні: компанія працює суто в рамках чинного законодавства, не обманює споживачів, а навпаки, відкрито йде на контакт.

Це підтверджуються тим, що DINERO постійно вдосконалює клієнтський сервіс. Наприклад, зайнявши передову позицію у сегменті онлайн, DINERO не забуває і про клієнтів, які залишилися в офлайні. Таких користувачів консультують в інформаційних центрах, дбаючи про те, щоб якісні фінансові послуги були доступними для кожного. 

І онлайн, і офлайн діяльність DINERO узгоджена з законом та, що не менш важливо, направлена на благо клієнта. Бути клієнтом DINERO означає користуватися швидким сервісом на вигідних умовах, вигравати призи й отримувати бонуси в програмі лояльності та співпрацювати з компанією, яка веде чесну гру. 

Факти свідчать про те, що лояльність клієнтів до DINERO зростає: в січні 2019 компанія видала майже в 2,5 рази більше позик, ніж у січні минулого року. Цікаво, що принесе одному з найуспішніших кредиторів наступний місяць?

0

Комментарии