Трохи поділюсь своїми спостереженнями стосовно покупок в маркетах. Як кажуть, зараз за покупками ходить той, кого не шкода. В нашій родині це я, тому що в мене шило в кхм, так шо все рівно в хаті висидіти мені найтяжче. Як практична людина, давно використовую додатки з переліком акцій в магазинах. І ось що характерно: десь плюс мінус з початку карантину той же АТБ і Метро (Ашан намагався, але довго не протримався) перестали публікувати інформацію про знижки, просто зазначають, що акції позначені цінниками на продукти в магазині. Кишеня і Сільпо чхати хотіли на всілякі там карантини, продовжують агітувати народ знижками. Те ж саме і рошенка(па да падам пам!))
А тепер про перемогу. Нашешті !!! почали фасувати вагові цукор, пряники, вафельки і решту смаколиків у пакети. Сподіваюсь, так буде й надалі, бо дуже шкода людей, які чомусь купують або мусять купувати ненакриті нічим продукти, на які ходять чхають і кашляють, перемацують своїми брудними руками покупці. АТБ, до речі, навіть почали закривати хліб кліпсою, на відміну від Сільпо.
Прошу не сприймати за рекламу, Сільпо й АТБ - дві найближчі до мене мережі, просто оточили своїми магазинами.
Мені ще було цікаво, коли вже почнуть пакувати фрукти-овочі, на які теж може осідати вірус, але які мити з милом впродовж тридцяти секунд не будеш і не обробиш дез розчином. Зроблено!) Але чому під цю хвилю турботи за здоровя потрапили, наприклад, банани - зрозуміти важко. Чи вірус проникає і через шкірку?
О, ще такий нюанс - на дверях будинку з одного боку повісили оголошення, щоб виносили сміття, а не викидали у сміттєпровід. А з іншого - щоб не порушували карантин і сиділи вдома. Це навіть не колізія, а прямо підписздесь якийсь.
Бережіть себе і будьте здорові.