хочу сюда!
 

Nel

46 лет, телец, познакомится с парнем в возрасте 39-53 лет

NeQ7way

предыдущая
следующая

Чи є права і свободи обіцяні нам?

  • 01.06.19, 15:58
З повідомленням, що змінюють на краще для більшої безпеки, вводять більші заборони великі корпорації-оператори зв'язку, що мають фінансовий вплив на дозволах. Існуючі абоненти, як й інші учасники демократії, мають прийняти до виконання рішення "більшості", але чи дійсно це вигідно й справедливо. На прикладі компанії "Водафон", яка після повідомлення, що з 07.06.2019 (насправді це подіяло одразу) припиняє дію послуга "Інтернет помічник" заборонила всі контакти, окрім ще більш індивідуально навантажених. Від них є тільки попередження, що на прес-службі враховують надсилання представників ЗМІ і блоггерів. Припинили орієнтацію на потреби споживачів, а також безапеляційно повідомляють про зміни, які треба прийняти. Не у всіх користувачів є смартфони, а також час на очікування в чергах інфо-центру 111 (навантаження зросте на таких умовах). Ще заблокована відповідь із запропонованого опитування на сайті компанії "Водафон", яке пояснює іншу причину, тому аналітика співробітникам недоступна. Чи немає з їх боку перевищення повноважень, а також порушення прав і свобод на переслідуванні мети більшої захищенності корпорації, напевно, від споживачів? Їм що незрозуміло, що вони на дорозі створення більших складнощів в обслуговуванні, й як наслідок можуть отримати втрати і збитки, що і так виходить з сервісу переносу номера. Про яку соціальну відповідальність може бути мова, якщо немає підтримки. Єдину консультацію, що надають, зводять до того, що вибачте за тимчасові незручності, які невідомо чи будуть усуватися, чи будуть вирішувати такі проблеми, а також намагатися їх залагодити, а не доставляти.

0%, 0 голосов

0%, 0 голосов

100%, 1 голос

0%, 0 голосов

0%, 0 голосов
Авторизируйтесь, чтобы проголосовать.
0

Последние статьи

Комментарии