хочу сюда!
 

Алла

38 лет, лев, познакомится с парнем в возрасте 35-48 лет

Vamp92

предыдущая
следующая

Про шкільну освіту

Всім привіт.

Вже почали мої колишні однокласники створювати групи в месенджерах і приймати якісь рішення щодо святкування 10-річчя випуску зі школи, що навіяло мені ностальгічні думки, які згодом перетворилися на аналіз - чому за ці 10 років я так змінила ставлення до освіти і колишніх вчителів? Перші два роки я радо бігла на всі шкільні свята здороватись і згадувати минуле, потім стало все одно, а зараз я потроху сповнююсь агресії і бажання кращого світу для своїх нащадків.
Навчалася я в найзвичайнішій СЗШ Деснянського району столиці, разом з рештою дітей, батькам яких не пощастило заробити грошей на Кловський ліцей, тому щорічні збори на штори, які купили аж перед самим випуском, були для мене явищем нормальним.
Я могла би написати багато про те, чиї діти отримували найкращі оцінки і як хлопець, котрий переміг на районній олімпіаді по математиці, отримав в кінці року 9 балів в атестат, бо не зрозумів натяку вчителя на подарунок, але зараз багато передач з прихованою камерою, які всі моменти знімають і розказують краще за мене.
Що би я хотіла - то це висловити свою думку щодо того, як же саме треба зацікавити дітей навчанням.
1) Література - болюча тема в інтернеті, болюча тема в наш час. Я просто не розумію - чому не прививати любов до читання шляхом "давати дітям те, що цікаво"? Практично весь шкільний курс складається з класики, яку місцями читати просто важко, бо написане все з іншими граматичними правилами, з невикористовуваними зараз словами.
5 років в школі я писала твори, художньо переписуючи критику до літератури, а більшість шкільного курсу прочитала потім, в період 20-22 роки, коли сама дозрівала до того чи іншого твору.
2) Хімія - тут просто очікування-реальність. Очікуєш якісь досліди, переливання з колбочок у пробірки, невеликі вибухи, експерименти - отримуєш голу теорію (може, правда, в багатших школах все інакше). Як та хімія впливає на організм - незрозуміло. А скільки можна було б навести прикладів (аміак є в фарбі для волосся, пофарбуєшся - волосся випаде), скільки дослідів ми могли б організувати своїми силами (діти, завтра приносьте в школу матеріали, якщо цікаво)... але ні, вчителю це було нецікаво і менш ніж за півроку нецікаво стало всім.
У фізиці те саме - дуже важко сприймати і заучувати якісь закони, не маючи змоги перевірити їх експериментально.
3) Трудове навчання для дівчат - нас могли би навчити, як зашити старі джинси, або переробити старий одяг на цікавіший новий, або красиво закрити латку. Але ні, ми півроку шили фартухи, які в кожному переході по 3 шт на 50 гривень, і дешевше їх купити, ніж купляти тканину і нитки, чесне слово.
4) Фізкультура, де треба було виконувати нормативи, теж не зайшла. Може, завдяки вчителю, який кричав і принижував тебе, бо ти не бігала достатньо швидко, або не могла підтягнутись по канату?..

Коротше, мій висновок - по кожному предмету можна зробити так, щоб дітям, або хоча би їх частині, було цікаво на уроці, але вчителям це не потрібно, і дуже швидко стає не потрібно дітям.
А яка ваша думка?
0

Комментарии