Вирячивши очі в неосяжну білизну зимового поля

ОСКІЛЬКИ БІЛЬШІСТЬ ЧИТАТИ НЕВМІЄ, ТОМУ ВСЕ ЩО ХОТІВ СКАЗАТИ І РОЗКАЗАТИ ВИЛОЖУЮ В ОДНОМУ ФОТО. КОМУ ЦІКАВО, ВІДПОВІДІ В КОМЕНТАХ.
,

88%, 7 голосов

13%, 1 голос
Авторизируйтесь, чтобы проголосовать.

Хелп! Пожалуста...... :-( :-(

  • 18.03.10, 09:42

Проблема наступна.

соні ерікскон К320і          після заміни сімки невключився, завіс на заставці-привітанні.

прошивка, понятко, таке вже було, рік тому.

пішов прошоить, унас в місті цього ніхто не робить, обіцяють зробити через тиждень. кудись повезуть у мегаполіс.

 телефон потрібенн вже на вчора.

його реально самому прошити? шнурок стандартний. є комп, доступ до нету. голова.

дякую всім чуйним людям до моєї проблеми, да прибуде вам рейтинг. 

Зброя, якій рівних немає. Надсекретна розробка.

Потрапило випадко до рук. коротко розповідаю що я нарив.

звичайний лазерний промінь іонізує навколо сбе повітря. по цьому струмочку здатен рухатись електрострум. здатен рухатись і заряд блискавки, який запросто можна напративи в танк. дальгість дії до 2 км. ефективність 100%. перші випробування проведено.

поюзайте нет.

 

хто поняв той поняв. хто ні то хріново. думайте.

Другий рік росте зуб мудрості. але боляче стало тільки зараз.

  • 10.02.10, 15:58

ось так. пішов до лікаря, якеусь фігню підклали.

в регістратурі кажу в мене мабуть і картки нема. вони гляну. виявилося є.

місце роботи значиться як дитсадок №2, вихованець. капець. 20 років до зубного неходив, проблем немав із зубами. а тут зуби ріжуться. пять днів нормально немпав. бідні молоді мами в чиїх дітей ріжуться перші зуби. тепер я розумію малих.

Про ТО, ЗМІНИ в проходженні. Напівофіційно. БЮРОКРАТІЯ ЗМІН У ТО

чуваки. чуть незабув: коли проходите ТО то не у вас ні у власника авто неповинно бути заборгованості зі сплати штрафів.

якщо виїздите по довіреності і власник авто проживає у донецьку, ваше авто в києві, то вам доведеться їхати у виконавчу службу донецька і там брати довідку чи не має власник авто заборгованості. потім шукат ивиконавчу в києві де брати довідку для себе. вопшим гемору більше.

без довідки з виконавчої ТО не проведеть. довідка покищо безкоштовна. тільки в черзі півдня простоїте поки довідку випешуть. а потім півдня пробігаєте за начальником поки він поставить підпис і печать, а потім ще скільки пощастить будете чекати реєстрації.

 

 коли проходити медогляд обовязково потрібно мати при собі паспорт і військовий квиток. якщо мед  довідку н е за бабло купуєте.  якщо ви колись відкосили від арміні типу через "я псих" то ТО вам не бачити.

 

я на техогляд згаяв тиждень. це при тому що маю знайомих гайців, лікарів. нікому нічого неплатив. хоча пропонував. відмовляються. все хочуть по закону.

Про ТО та реєстрацію скутерів. ОФІЦІЙНО

                 З реєстрацією скутера проблем не буде, до липня

   В гаражах скутеристів «залізні коні» покірно чекають весни. А їх власникам вже зараз потрібно попріти над реєстрацією двоколісної техніки, щоб потім законно та безтурботно пересуватись вулицями. Доведеться і власникам автомобілів попріти, готуючи свої авто до чергового техогляду. 

З 1 січня 2010 року набрала чинності нова редакція Порядку державної реєстрації транспортних засобів. Нововведенням є обов’язкова державна реєстрації в органах Державтоінспекції – мопедів, об’єм двигуна яких не перевищує 50 кубічних сантиметрів. При цьому передбачено, що перша державна реєстрація мопедів, придбаних до набрання чинності Порядку, до 01 липня 2010 року може проводитися без подання документів, що підтверджують правомірність їх придбання, за встановленою процедурою після проведення Державтоінспекцією відповідних перевірок.

   Документами, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, є засвідченні підписом відповідної посадової особи, що скріплений печаткою та необхідні для надання в підрозділи Державтоінспекції: довідка рахунок видана суб’єктом господарювання, діяльність якого пов’язана  з реалізацією транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери; договори та угоди, укладені на товарних біржах на зареєстрованих у Департаменті Державтоінспекції бланках, інші засвідчені в установленому порядку документи, що встановлюють право власності на транспортні засоби; копія рішення суду, засвідчена в установленому порядку, із зазначенням юридичних чи фізичних осіб, які визнаються власниками транспортних засобів, марки, моделі, року випуску таких засобів, а також ідентифікаційних номерів їх складових частин; довідка органу соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, що виділили автомобіль або мотоколяску; акт приймання-передачі транспортних засобів, виданий підприємством – виробником або підприємством, яке переобладнало чи встановило на транспортний засіб спеціальний пристрій згідно із свідоцтвом про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, із зазначенням ідентифікаційних номерів такого транспортного засобу та конкретного одержувача; вантажна митна декларація або видане митним органом посвідчення про реєстрацію в підрозділах Державтоінспекції транспортних засобів чи їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери.

   У разі коли власники транспортних засобів мають заборгованість із сплати штрафу за порушення правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху, їм може бути відмовлено в проведенні державної реєстрації (перереєстрації), знятті з обліку транспортного засобу.

   На зареєстрований у підрозділі Державтоінспекції мопед видається свідоцтво про реєстрацію та один номерний знак.

   Також нагадую автовласникам, що в період з 15 січня 2010 року розпочато проведення Державного технічного огляду транспортних засобів парного року випуску.

   Техогляд транспортних засобів незалежно від форм власності проводиться з такою періодичністю: два рази на рік – транспортні засоби, призначені для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більш як дев’ять з місцем водія включно та спеціалізовані засоби для перевезення небезпечних вантажів; один раз на рік – транспортні засоби, призначені для перевезення вантажів з максимально дозволеною масою понад 3,5 тонни, а також спеціальні та спеціалізовані засоби, зокрема автокрани, таксі, автомобілі швидкої медичної допомоги;

   Один раз на два роки – транспортні засоби призначені для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння не більш як дев’ять з місцем водія включно та для перевезення вантажів з максимальною дозволеною масою до 3,5 тонн, а також мотоцикли та інші механічні транспортні засоби.

   Допускається проведення техогляду причепів, причепів-розпусків та напівпричепів незалежно від року їх випуску одночасно з тягачем.

   Строки проведення техогляду Державтоінспекцією: з 15 січня по 15 грудня – для тих транспортних засобів, техогляд яких проводиться один раз на два роки або один на рік; з 15 січня по 30 червня та з 01 липня по 15 грудня – для тих засобів, техогляд яких проводиться два рази на рік.

   Для проведення техогляду працівникові Державтоінспекції подаються такі документи: 1) паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, для фізичних осіб, копії довідки з ЄДРПОУ та документа, що підтверджує факт закріплення засобу за водієм, - для юридичних осіб; 2) протокол перевірки  технічного стану,  виданий  суб'єктом господарювання не раніше 45 діб до дати проведення техогляду, або міжнародний сертифікат технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів, що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів; 3) реєстраційні та інші  документи,  що  підтверджують  право використання зазначеного засобу; 4) посвідчення водія, що дає право  керувати  засобом відповідної категорії, та талон до нього; 5) медична  довідка  щодо  придатності  водія  до керування засобом відповідної категорії; 6) поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних засобів або  документ,  що підтверджує право на звільнення від страхування; 7) квитанція  про  сплату  податку  з  власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та у разі наявності документ,  що підтверджує право на пільги із сплати такого податку (юридичними  особами  додатково  подається  розрахунок  податку  з власників засобів); 8) дозвіл на встановлення та використання спеціальних звукових і (або) світлових сигнальних пристроїв; 9) на засоби, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів, додатково подаються свідоцтво про допущення засобів до перевезення небезпечних вантажів та свідоцтво про підготовку водіїв  засобів, що перевозять небезпечні вантажі; 10) на  засоби,  що  працюють  на газовому паливі,  додатково подається  документ,  що  підтверджує  проведення випробовування газової паливної системи в порядку і строк, установлені для даного виду обладнання та його комплектації.

   У разі  відсутності  будь-якого  документа,  визначеного  цим пунктом, техогляд не проводиться. Маючи прикрі результати техогляду 2009 року до водіїв прохання не зволікати з проходженням державного технічного огляду!

                   

Про водіння. (не я писав) але підтримую

  

   Якщо вірити плутаним прогнозам синоптиків, наступного тижня нас очікує справжня зима, з невід'ємними морозами, снігопадом і дорожнім хаосом. Щоб уникнути неприємностей за кермом, пропонуємо освіжити знання, що стосуються водіння в зимовий час.

   Понизьте швидкість. Коли під колесами - сніг, що укотив, або лід, ні про які швидкісні розгони мови бути не може. Швидкість руху повинна бути вибрана відповідно до погодних умов. Причому ваш стаж водіння тут особливої ролі не грає - адже ви не можете поручитися за решту всіх учасників рухи, від яких теж може залежати ваша безпека. Взимку важливо уміти правильно планувати час на шлях з крапки А в точку Б. Не хочете спізнюватися - виходите заздалегідь. Адже поспішати на зимовій дорозі - означає збільшити свої шанси взагалі не доїхати до пункту призначення.

   Збільште дистанцію. Гальмівний шлях абсолютно будь-якого автомобіля на сніжній або обмерзлій дорозі збільшується в два, а іноді - і в три рази. Тому до дистанції до переднього автомобіля потрібно відноситися зі всією серйозністю. Вже невелике її збільшення дасть вам дорогоцінні долі секунди для реагування в екстремальній ситуації, а також забезпечить трохи більше простір для маневру.

   Уникайте різких рухів. Професійні інструктори по водінню часто використовують для пояснення основного принципу зимового водіння приклад з канатоходцем. Один різкий рух - і канатоходець виявляється на батуті, а ви - в канаві. Зміни траєкторії руху повинні бути плавними і поступовими. Пам'ятаєте - в суху погоду автомобіль здатний впокорювати набагато крутіші повороти, прощаючи вам драйверские помилки. Взимку чекати поблажливості не доводиться. Перед поворотом потрібно заздалегідь понизити швидкість і перемкнутися на знижену передачу. Працювати зчепленням і коробкою безпосередньо в самому повороті небезпечно. Якщо є можливість, то постарайтеся проходити повороти по меншому радіусу, при достатньому запасі тяги (знижена передача) і на постійній швидкості.

   Комбінуйте гальмування. Плавним повинна бути не тільки робота газом і кермом, але і педаллю гальма. Причому з нею потрібно бути особливо обережним. Більшість автомобілів сьогодні оборудованны системою ABS, яка не дає колесам заблокуватися при гальмуванні, а машині - перетворитися на некеровані санки. Колеса продовжують крутитися, тим самим забезпечуючи контроль над ситуацією. Проте варто пам'ятати, що система працює лише при швидкості вище 15 км/ч. Якщо на вашій машині система ABS відсутня, то при екстреному гальмуванні слід імітувати її роботу - посилати на педаль гальма різкі і короткі імпульси. Завдяки ABS машина залишається керованою при гальмуванні. Тому якщо вам необхідне екстремальне гальмування - сміливо притискуйте педаль гальма в підлогу. У сильну ожеледь багато досвідчених водіїв радять по можливості гальмувати двигуном. При послідовному перемиканні передач вниз автомобіль сповільнюватиметься, проте таке гальмування актуальне лише при запасі дистанції. У такого способу є і зворотна сторона - різке збільшення оборотів двигуна може привести до ритмічного занесення. Тому при "перестрибуванні", наприклад, з п'ятої передачі на третю пом'якшите момент включення передачі за рахунок затримки (пробуксували) зчеплення. Досвідченіші водії, а також автогонщики в таких випадках удаються до "перегазовке" для вирівнювання оборотів двигуна (коротке натиснення на газ при вичавленому зчепленні під час перемикання швидкості). При комбінуванні гальмування педаллю і двигуном ви зможете добитися плавності, яка послужить гарантом вашій безпеці в зимовий час.

   Контролюйте занесення. Якщо автомобіль повело, найголовніше – не панікувати і не посилювати ситуацію. Реакція на занесення повинна бути негайною: плавний і одночасно швидкий поворот рулюючи (не міняючи позицію рук) у бік занесення, що розвивається. Тут важливо не перестаратися, оскільки надмірно великий кут повороту коліс може викликати знос задньої осі у зворотний бік. Для контролю занесення потрібно враховувати конструктивні особливості автомобілів з різним типом приводу. Задньопривідні автомобілі, схильні до надмірної обертальності і обертання, потребують миттєвого закриття газу і блискавичного рулювання у бік зносу заднього моста. На передньопривідному автомобілі дії кермом залишаються такими ж, але педаль газу повинна бути натиснута. Тим самим ви збільшуєте кут зносу задньої осі. Після цього потрібно різко кинути газ і відновити положення передніх коліс строго по напряму прямолінійного руху.

Поставити в занесення полноприводный автомобіль – складно, а ще складніше – його із занесення вивести. Тут багато що залежить від типу повного приводу і від розподілу моменту, що крутить, по осях. У будь-якому випадку – крутимо кермо у бік занесення, стараючись выравнить машину короткими відкриттями і закриттям газу.

   Головна педаль – газ! Багато автомобілістів помилково вважають, що рятівником в будь-яких умовах є педаль гальма. Проте в зимовий час саме вона може стати причиною аварій. При різкому тороможении завантажується передня вісь автомобіля: рулювати стає складніше, а реагувати на ситуацію, що стрімко розвивається, практично неможливо. Більшість автомобілів на наших дорогах – передньопривідні. Тут особливо важливо не зловживати гальмом на слизькому покритті. Ще одна проблема - відсутність необхідної тяги у разі виникнення занесення. Прихильники економічного водіння прагнуть пересуватися на найостаннішій передачі, але в екстремальній ситуації вони не зможуть використовувати момент двигуна, що крутить виходу із занесення. На слизькій дорозі користуйтеся зниженою передачею (4-ою замість 5-ої, 3-ей замість 4-ої), зберігаючи обороти двигуна в районі 2 000 об/мин.

   Знайте небезпечні ділянки. Потенційно небезпечні ділянки дорогі взимку – перехрестя, виїзди на головну дорогу, зупинки суспільного транспорту, одним словом - все ті місця, де транспорт гальмує і розгониться. Із-за накатаного шару снігу, що утворюється, тут буває дуже слизько. Будьте обережні, рухаючись по розчищеній і сухій головній дорозі після минулого кілька днів тому снігопаду в районі примикання другорядних вулиць і, якщо транспорт, що виїжджає з них, несподівано перетинає дорогу — не дивуйтеся і поступитеся йому самі, не дивлячись на вашу явну перевагу. Автомобілі, що швидше за все під'їжджають до головної дороги, просто не можуть вчасно зупинитися на тому, що укотив до блиску снігу. На заміських дорогах слизькі ділянки зустрічаються в зоні сніжних переметів на узліссях лісу, в розривах придорожніх лісозахисних насаджень, на розвилках і перехрестях дорогий, а також до і після крутих поворотів, перед якими багато водіїв пригальмовують, а потім збільшують швидкість руху.

   Забудьте про "нейтралку". Їзда накатом актуальна тільки в суху погоду. Важливо розуміти, що автомобіль, що котиться на "нейтралці", некерований. Тому при русі під гору гальмуєте двигуном і будьте готові працювати газом (передній привід).

   Забезпечте собі хороший огляд. Взимку ми часто бачимо сніжні замети, що пересуваються по дорогах, з чотирма колесами, в яких поспішаючий водій протер лише скромний "ілюмінатор" на лобовому склі. Запасіться часом і гарненько почистите автомобіль перед початком руху. Ніякий поспіх не виправдовує ризик, пов'язаний з обмерзлими стеклами і заметом на даху, який при розгоні може опинитися на капоті і лобовому склі наступної за вами машини.

   Включите голову. Все вищесказане багатьом покажеться давно вивченими істинами. Ось тільки аварій на наших дорогах при кожному більш-менш серйозному снігопаді менше не стає. Безвідповідальні дії водіїв, що рахують себе королями дорогі, приводять до драматичних наслідків. Їзда зимою не повинна бути стресом, від неї теж можна отримувати задоволення. Ну а якщо ви відчуваєте, що після першої ожеледі вам геть розхотіло сидіти за кермом до початку весни - ставте автомобіль в гараж і не піддайте небезпеки життя тих, що оточують.

 

 

 запрошую в співтовариство. писати мона все всім зарєстрованим.

Про співтовариства.

Пропоную обмін посиланнями на співтовариства.

у нас більше про ремонт, а не про самі авто.

модератори, дякую.

http://blog.i.ua/community/1717/

 

запрошую модераторів розмістити посилання вашого співтовариства у моєму співтоваристві.

сподіваюсь на розуміння та співпрацю.

З Новим роком!

  • 30.12.09, 16:09

Вітаю Вас, друзі мої. Це не баян, а просто вітання друзів. Бажаю всім Вам антикризового щастя, президентського достатку, премєрського терпіння, спокою як у сторожа дяді Васі, сили як у блискавки і розуму більше ніж у Єйнштейна.

з наступаючим!

 

elka moroz

Звернення до водіїв та пішоходів

Шановні водії та пішоходи!

       Погодні умови бажають кращого... Сніг, що випав на лід, блокує рух. Не всі водії мають шиповану резину. Тому, - ПРОХАННЯ:

ЯКЩО ВИ ПОМІТИЛИ АВТО ЩО БУКСУЄ І НЕМОЖЕ ВИЇХАТИ ІЗ СТОЯНКИ, перехрестя (!), тощо  або ж ПРОСТО РУШИТЬ – НЕ ЛІНІТЬСЯ, ПІДІПХНІТЬ.

БОГ ВАМ ВІДДЯЧИТЬ.

 

    Я особисто двом водіям допоміг. Мене теж раз підіпхнули.

 

ВОДІЇ! Будьте загальноввічливі до пішоходів...

       ...І ще, гальмуйте двигуном! Бо якщо нема круїзконтролю, то гальма НЕДІЄВІ, - машина просто пливе!!! Так як у гайців із минулої замітки.

 

!!! Якщо машина гребеться, спробуйте рушати не І а ІІ передачею. зачасту допомага!!!

 

Шановні блогери, запрошую в члени спвітовариства. активісти стануть модераторами!!!

 

(повтор)