хочу сюда!
 

Оля

43 года, скорпион, познакомится с парнем в возрасте 35-50 лет

Светлана Юрец

предыдущая
следующая

Чи є шанс виграти? Про Родинний клуб та інста-магазини оО

А ви вірите в чесність розіграшів і акцій, які проводить майже кожна компанія? Я-от працювала в різних сферах і різних конторах, а в деяких із них була причетна до організації і проведення подібних актівіті. Напевне, зараз вас здивую, але справді, найчастіше призи реальні і розіграші дійсно проводяться. Але бувають й інші ситуації, коли з боку все таке гарненьке, а насправді у вас з самого початку немає жодного шансу виграти: навіть обіцяний приз – лише добре відфотошоплена картинка з інтернету.

Розповім кілька історій про справжні і не дуже конкурси. Точно знаю, що всім такі штуки дуже цікаві. Тим більше, будете знати, як уникнути чергового «розводняку».

Для позитивної ноти почну з компанії, в якої всі розіграші справжні (хоча саме про неї далеко не кожен таке зміг би подумати). Отож, Родинний клуб – компанія, яка продає товари через каталоги і надсилає замовлення поштою. Про неї знають через величезні призові фонди: то вони 100000 грн розіграють, то 300000 грн. Саме через такі суми всі постійно і жалілися: та так не буває, точно шахраї і бла-бла-бла. Я і сама спочатку не вірила, але так трапилося, що почала співпрацювати з Родинним клубом і побачила їхню «кухню» зсередини. І знаєте, призи реальні! Для мене це було дійсно шоком, але всі правила акцій офіційно завірені, а з призу, як і має бути за законом, вираховуються податки. Навіть засмутилася трохи, бо думала, що зараз візьму і розкрию контору «жуліків», а ні, попрацювали, приз вручили, всі документи оформили – так правильно все, що аж нудно.

Але нічого, з «жуліками» я таки познайомилася, але працюючи вже над наступним проектом. І тут точно ніхто підвоху не чекав, бо я зараз про інстаграм-магазин всяких дівчачих штук. Зараз його вже немає, але розслаблятися не варто: за такою схемою не тільки вони працювали. Взагалі для цих «крафтових» магазинчиків фейкові конкурси – не новина. Чим крутіший приз вони пропонують, тим менше шансів, що він дійсно буде розігруватися. Найчастіше такі конкурси збирають купу учасників (більше того, саме цільову аудиторію магазину), але приз «випадково» отримує краща подруга організаторки. Або фейкова сторінка подруги. Або фейкова сторінка організаторки. Але не ви. Точно не ви.

Тобто 300000 грн виграти можна, а хенд-мейд скраб для тіла – ні? І як тепер жити в цьому світі? Тяжко, але можна :) Головне – навчитися відрізняти серйозний підхід від халтури. У першому прикладі, з Родинним клубом, то була велика організація, яка публікувала в мережі офіційні правила проведення (солідна така стопка паперу, якщо що) і бігала з нотаріусом постійно, аби не прошляпити в загальному кіпіші жодної печатки чи підпису. Тож висновок перший: якщо організатор конкурсу віддувається перед серйозними дядями, пресою і податковою, у вас є всі шанси (принаймні, приз існує і хтось його все ж виграє – чесним шляхом).

У другому прикладі, адмін магазину (лялястор, ляляшоп чи якась така дівчача фігня, навіть не пам’ятаю вже) жмотила віддавати навіть один флакончик свого варева, тому приз в неї існував тільки на фотці. А відео з рандомним визначенням переможця вона заливала, до речі. Правда, знімала його разу з 20го, коли рандом все ж випадав на потрібну їй сторінку. І хто кому що доведе? Якщо в коморці, де вона це все робить, тільки вона і сидить, правила написані лише під постом (і легко редагуються в будь-який момент), а єдина аудиторія, перед якою вона відповідає, це купка підписниць ледь не дошкільного віку. Словом, посил ви зрозуміли.

Тож якщо хочете взяти участь у розіграші серйозної компанії, перевіряйте офіційні правила і звітність контори перед ЗМІ, а якщо спокусилися на конкурс у соц.мережах, подивіться, хто вигравав у цього організатора раніше і чи схожі акаунти переможців на сторінки реальних людей.

Халяви всім і великих виграшів!


0

Комментарии