Искать


Поиск заметок «украина» в архиве пользователя «Тарас Токар»

Обмалюй яму фарбою (відео)

Водії Полтави розпочали нову ініціативу. Вони обмальовують яскравими фарбами ями на дорогах.

Ініціатива переслідує дві мети: 1. Привернути увагу місцевої влади до ремонту доріг; 2. Привертати увагу інших водіїв, що колеса їхніх авто якомога менше потрапляли до ям на дорогах обласного центру.

Ініціатори закликають інших водіїв Полтави самостійно долучатися до їхньої ініціативи.

Далі — дивіться без коментарів.


Обмалюй яму фарбою (відео)

Водії Полтави розпочали нову ініціативу. Вони обмальовують яскравими фарбами ями на дорогах.

Ініціатива переслідує дві мети: 1. Привернути увагу місцевої влади до ремонту доріг; 2. Привертати увагу інших водіїв, що колеса їхніх авто якомога менше потрапляли до ям на дорогах обласного центру.

Ініціатори закликають інших водіїв Полтави самостійно долучатися до їхньої ініціативи.

Далі — дивіться без коментарів.


Потрібно зробити всього три кроки (відео)

Це відео адресовано мешканцям славного міста Полтава. Але я думаю, що його заклик можна адресувати мешканцям усіх населених пунктів України.

Тож, рекомендую переглянути його повністю.


Оперативні новини з Твіттеру про вибори-2014



Інтернет-видання "Відкрита Полтава" розмістила віджет з хештегом #вибори2014, який імпортує в автоматичному режимі всі дописи користувачів соціальної мережі Twitter, що стосуються парламентських виборів в Україні.

Віджет розміщено прямо в цій новині (нижче). Щоб бачити новини зі стрічки, не обов'язково бути користувачем Twitter. Наголошуємо, стрічка оновлюється автоматично. Щоб читати її оновлення, достатньо того, щоб ця новина залишалася відкритою і відображалася на моніторі вашого комп'ютеру.

Закликаю українців дати рішучу відсіч кандидатам-«гречкосіям»!

Роблячи свій вибір зараз, не потрібно забувати про те, що кожного депутата ми обираємо на цілих п’ять років для того, щоб він працював на нас з вами. На нас з вами, а не на себе!

Думаю, що вже самий простий виборець розуміє, що той кандидат, який скуповує голоси виборців, скуповує їх виключно для себе, а не для виборців. Тільки зламавши систему підкупу виборців, українці зможуть отримати ефективний для них парламент.

Після трьох революцій все більше і більше українців починають це розуміти. І не просто розуміти, а й почали давати рішучу відсіч кандидатам-«гречкосіям».

Так, днями мешканці міста Знам’янка, що на Кіровоградчині, вигнали колишнього заступника мера Києва Леоніда Черновецького, секретаря Київради Олеся Довгого, який приїхав до них з передвиборною агітацією.



На відео: зустріч Лесика Довгого з виборцями міста Знам'янка

Як повідомляє сайт Gazeta.UA, перед цим Довгий замовив залу в будинку дитячої творчості і звіз масовку з усього округу. Уточнюється, що до залу намагалися не впускати "чужих". Втім жителі міста прорвалися до зали, де прихильники Довгого очікували на прибуття кандидата, після чого всі вийшли на вулицю. Коли Довгий прибув, його зустріли вигуками "Ганьба", "Банду геть!", "Ми не хочемо вас!", "Всіх не купиш!", "Бандюга!", "Геть зі Знам'янки!". У свою чергу прихильники кандидата спробували скандувати "Довгий!", до них приєднався сам потенційний депутат, але їх швидко перекричали. При спробі проводити агітаційну промову прямо в дворі, Довгого закидали яйцями. В результаті кандидат розвернувся і покинув місто, так і не виступивши.

За інформацією вищезгаданого сайту, Довгий балотується по 102 округу в Кіровоградській області. Враховуючи те, що Блок Петра Порошенка виставив у цьому окрузі кандидатуру відверто непрохідного кандидата Вадима Бондаря, Довгий має шанси потрапити у Раду.

Якщо приклад народної люстрації, який відбувся у Знам’янці, поширити по всій Україні, то це реально зменшить шанси потрапляння до парламенту кандидатів-«гречкосіїв». Що, в свою чергу, позитивно вплине на формування ефективного парламенту. Борітеся – поборете!

"Доборолась Україна до самого краю!"



Україна колись вважалася потужною аграрною державою. Колись. А її серце – Полтавщина – аграрною областю. Після того, як я дізнався про ганебну новину, можу впевнено написати, що і Полтавщина КОЛИСЬ була аграрною областю.

Полтава, центральний ринок, 30 квітня 2013 року. Серед різноманітної сільськогосподарської продукції довелося побачити часник – не з "аграрної" Полтавщини, не з "аграрної" України. А з... Китаю.

Фасований по три часничини. З яскравою обгорткою на якій написано не тільки країну виробництва, а й, навіть, розмір головок.

До "аграрної" України завозять автомобілі, іграшки, аудіо-, відеотехніку, будівельні матеріали, канцелярські товари і, тепер ще й часник. Всі ми знаємо, що часник в Україні добре росте. Його врожайність може бути більшою, може бути меншою, але не може бути так, щоб він зовсім не ріс, якщо його посадити.

Тож, виникає запитання: В Україні зовсім перестали садити часник? Невже, може бути вигідніше вести його з самого Китаю?

Якщо такими темпами Україна переростає з виробничої держави на споживацьку, то вже незабаром економіка країни буде повністю паралізованою. А враховуючи те, що наша держава має купу зовнішніх боргів, кредитори можуть оголосити їй дефолт і "попросити" її громадян звільнити територію. Тут немає жодних жартів.

Якщо найближчим часом нічого не змінювати, не запускати різні виробництва, то вже нинішні покоління громадян України застануть те, що я написав абзацом вище.

Українські татуювання. Вам подобається?





Вам подобаються татуювання на українську тематику?

59%, 23 голоса

38%, 15 голосов

3%, 1 голос
Авторизируйтесь, чтобы проголосовать.

Якою «математикою» керуються перевізники при формуванні тарифів?

Написати цей допис мене змусила новина про намір міської влади Полтави та перевізників підвищити вартість проїзду в громадському транспорті до 2,50 гривень.



Формування тарифів на проїзд в громадському транспорті Полтави мене не тільки дивує, але й обурює. За двадцять років незалежності України транспортні служби нашого міста так і не спромоглися сформувати сітку тарифів для пасажирів – полтавці платять єдиний тариф, незалежно від того, скільки зупинок їм потрібно проїхати всередині Полтави.

Це призвело до такого колапсу, який «не налазить на голову» людині, яка хоч трішки вміє рахувати.

Для підтвердження моїх слів хочу зробити розрахунок автобусного маршруту «К.Ринок – с. Кротенки». Половина цього маршруту проходить через міську зону, а половина – через приміську.



Довжина всього маршруту за картою Google дорівнює 15,0 кілометрів. Вартість проїзду від кінцевої до кінцевої зупинки коштує сьогодні 4,5 гривні.

Довжина маршруту від центрального ринку до улюбленої зупинки полтавських дачників, що розташована по пров. Вороніна, дорівнює 7,7 км. Вартість проїзду від ринку до зупинки дачників зараз коштує 1,75 грн.

А тепер на цих перших цифрах ми бачимо перший бардак: довжина маршруту від центрального ринку до зупинки дачників є половиною всього вищезгаданого маршруту. Тобто, якщо половина маршруту коштує 1,75 грн., то вартість всього маршруту має бути 3,5 грн., а не 4,5 грн., як це є зараз.

Але «це ще перші ластівки». Пасажир, який сідає на зупинці дачників на пров. Вороніна, має платити так само 4,5 грн., як якби він сідав в цей же автобус на зупинці, що розташована на центральному ринку. Тобто, пасажир вимушений платити вдвічі більше, якщо рахувати вартість проїзду від відстані, яку долає автобус.

І це ще не кінець в цій історії. Пасажир, який їде з Кротенок в напрямку Полтави, незалежно від відстані, яку він проїде вимушений платити 4,5 грн. Інакше, його висадять з автобусу.

Тож, якими розрахунками керуються перевізники при перевезенні пасажирів за маршрутом «К. Ринок – с. Кротенки»? Які «обґрунтування» мають ці перевізники заносити до кабінетів чиновників, щоб ті узгоджували такі розрахунки?

P.S. І це я привів приклад тільки по одному маршруту. Уявляю, що робиться на інших в нашій рідній Полтаві.
Страницы:
1
2
3
4
5
6
7
8
15
предыдущая
следующая