О сообществе

Тут об’єднуються ті, хто любить свій Край. Ми писатимемо тут про це. Будемо розміщувати цікаві фото, обговорювати проблеми сьогодення.

Увага! Учасником співтовариства може стати блогер, який пише на українську тематику.
Вид:
краткий
полный

Ми любимо тебе, Україно!

Нібулонівський флот побив власні рекорди з перевезення вантажів


Серпень цього року відзначився черговими досягненнями «НІБУЛОНа». Так, минулого місяця нібулонівський флот перевіз рекордну з моменту утворення судноплавної компанії (2009 р.) кількість вантажів – близько 390 тис. тонн.

Окрім того, серпень став рекордним у діяльності компанії за обсягом перевантаження флотом сільгосппродукції  на експорт (без заходу в порти, безпосередньо на рейді) – майже 300 тис. тонн. Таким чином, близько 60 % наша компанія  перевезла на експорт виключно річковим транспортом. Зазначимо також, що з початку нового 2018/19 МР компанія «НІБУЛОН» вже експортувала близько 965 тис. тонн збіжжя, що є найбільшим показником аналогічного періоду за весь час діяльності компанії.

Завдяки успішній інвестиційній програмі з відродження Дніпра та Південного Бугу як головних транспортних артерій України, яку «НІБУЛОН» реалізує спільно з Європейським інвестиційним банком, Європейським банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією та іншими міжнародними фінансовими установами світу, у 2016 році після 25-ти років занепаду було відновлено судноплавство на 134-кілометровій ділянці Південного Бугу.  І всього лише за рік наша компанія змогла перевершити найкращі показники радянських часів з обсягів перевезень збіжжя цією водною артерією у 10 разів! Так, у 80-х – на початку 90-х років ХХ ст. щороку річкою Південний Буг перевозилося мільйон тонн піску, каміння, щебеню та не більше 50 тис. тонн зерна. Навесні ж цього року компанія подолала новий рубіж, транспортувавши Південним Бугом перший мільйон тонн вантажів, чим розвантажила автошлях Вознесенськ – Нова Одеса – Миколаїв на понад 41 тисячу вантажівок, які не в’їхали у наше місто. До того ж, компанія показала  найкращий результат з перевезень головною водною артерією області – 9620 тонн за один рейс.

На сьогодні судноплавна компанія «НІБУЛОН», окрім зерна, займається перевезенням й інших вантажів: славнозвісних херсонських кавунів, металу, будівельних матеріалів (піску, паль тощо), вугілля. Загалом за час діяльності судноплавної компанії внутрішніми водними шляхами транспортовано понад 12 млн. тонн вантажів, а отже, дороги країни розвантажено на 500 тис. вантажівок.

Таким чином, ТОВ СП «НІБУЛОН» активно переорієнтовує свої вантажні потоки на водний транспорт, щорічно збільшуючи обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами. Так, у 2017/18 маркетинговому році  компанія вже довела обсяги річкових перевезень вантажів до 2,5 млн тонн на рік. У планах «НІБУЛОНа»  на найближчі роки – збудувати флот, який буде складатися зі 100 суден, щоб транспортувати 4 млн тонн зерна річками на рік.

Дунайське пароплавство виводить компанії з офшорів

Українське Дунайське пароплавство розпочало перереєстрацію спільних компаній з офшорною юрисдикцією, співзасновником яких пароплавство стало в 90-і роки минулого століття.


Таку заяву оприлюднив голова правління ПрАТ УДП Дмитро Чалий, підбиваючи підсумки піврічної діяльності компанії, повідомляє кореспондент Укрінформу.

“Останнім часом європейські бізнес-партнери УДП відмовляються від співпраці з так званими “офшорними компаніями”. З урахуванням цього ми розробляємо стратегію економічного розвитку компанії, в тому числі ліквідовуємо або здійснюємо перереєстрацію раніше створених спільних мальтійських підприємств. Хочемо перевести флот, який числиться на балансі офшорних структур, до складу спільних європейських компаній, які належить зареєструвати юристам ПрАТ УДП”, – зазначив Чалий.

За його словами, офшорні компанії, зокрема, на Мальті, були створені з різних причин, в тому числі заради продовження термінів експлуатації старих суден шляхом їх перереєстрації під іноземними прапорами і можливості отримання пакетів документів іноземних кваліфікаційних товариств, чиї вимоги були нижчими, ніж вимоги Регістру СРСР, а також передача в оперування цієї компанії бербоут-чартерного флоту.

Усі компанії та судна після перереєстрації, наголосив голова правління, будуть зафіксовані як активи Українського Дунайського пароплавства.

Водночас ведуться перемовини з цього приводу з низкою компаній-фрахтувальників пасажирького флоту ПрАТ УДП щодо виконання підгінних рейсів навігації 2018-2019 років.

Як зазначив Чалий, протягом останнього півроку вдалося стабілізувати фінансовий стан підприємства, в тому числі погашено кредитні зобов’язання перед “Укрексімбанком” за 2017 рік, виплачено борги по зарплаті річковикам, найближчим часом буде погашено заборгованість членам екіпажів по завершених рейсах.

У  поточному році флот УДП, як і раніше, здійснить транспортування близько 20% вантажів від загального обсягу перевезень на Дунаї. За чотири місяці 2018 року обсяг вантажоперевезень річковим флотом УДП зріс на чверть порівняно з аналогічним періодом 2017 року.

Планується також завершити ремонт в 2018 році низки річкових суден загальною проектно-кошторисною вартістю 87 мільйонів гривень, в тому числі введення в експлуатацію теплохода «Волга», модернізацію очисних споруд на теплоходах «Україна» та «Молдавія».

Джерело: Укрінформ

Україна просить IМО не визнавати незаконних дій РФ

arka-mosta-cherez-Kerchenskyj-prolyv-326x245.jpg

Україна закликала Міжнародну морську організацію (IМО) не визнавати незаконні дії РФ в морських районах, прилеглих до анексованого півострову Крим, повідомляє посольство України у Великій Британії.

“Україна закликала IМО не визнавати незаконні односторонні дії РФ у морських районах, прилеглих до тимчасово окупованої АР Крим і Севастополя… Росія продовжує порушувати міжнародне право, перебираючи повноваження з питань міжнародного судноплавства в морських районах, прилеглих до півострова Крим, які є невіддільною частиною території України”, – йдеться в повідомленні посольства за підсумками засідання 105-ої сесії Юридичного комітету організації.

Дипломати розповіли, що представник України під час свого виступу закликав держав-членів організації не визнавати претензій РФ щодо права імплементації конвенцій ІМО на тимчасово окупованій території України.

Посольство поінформувало, що за результатами обговорення країни ЄС, Грузія, Канада, Норвегія і США засудили незаконну анексію Криму Росією і вкотре закликали держави-члени ІМО продовжувати політику невизнання анексії АР Крим та м. Севастополя.

Як повідомлялося, в червні 2017 Мінінфраструктури України звернулося до Міжнародної морської організації (IМО) щодо будівництва арки моста через Керченську протоку і його закриття на 23 доби в серпні-вересні 2017 року.

Також українська делегація, виступаючи на засіданні Комітету з безпеки на морі ІМО, висловила протест через чергову збройну провокацію з боку РФ – обстріл 1 лютого 2017 транспортного літака Військово-морських сил Збройних сил України Ан-26 поблизу Одеського газового родовища у виключній (морській) економічній зоні України.

Джерело: сайт Дмитра Чалого

Теплоходи ПрАТ "УДП" розпочали пасажирську навігацію


У 2018 році круїзний сезон розпочали всі чотири пасажирських теплоходи ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство». 16 квітня у рейс вирушив теплохід «Молдавія», на цьому тижні – «Україна», «Дніпро» та «Волга».


У 2018 році німецький туроператор BigXtra Touristik GmbH зафрахтував всі чотири пасажирських теплоходи ПрАТ «УДП», які будуть працювати на лінії Пассау (Німеччина) – Будапешт (Угорщина) – Пассау. В середньому кожен теплохід виконає 25-26 круїзів. Теплохід «Волга» в період з 28 квітня по 16 червня та з 18 серпня по 6 жовтня – на 14 круїзів – зафрахтувала компанія BigXtra Touristik, а з 16 червня по 18 серпня – на 9 круїзів – австрійська компанія Donau Touristik GmbH, в цей період «Волга» виконуватиме круїзи для велотуристів. Бронювання турів йде успішно, станом на кінець березня на теплохід «Молдавія» продано 3844 турів, на «Україну» – 3668, «Дніпро» – 2881, на теплохід «Волга» компанія BigXtra реалізувала 2028 турів, в Donau Touristik на 30 березня вже заброньовано 86% всіх кают.

– У поточному році в ремонт теплоходів були вкладені колосальні кошти, в тому числі, щоб привести установки з очищення та знезараження стічно-фекальних вод у відповідність до норм Євросоюзу, – повідомив голова правління ПрАТ «УДП» Дмитро Чалий. – У наступному році планується більше уваги приділити теплоходам «Дніпро» і «Волга», в тому числі встановити автоматичні розсувні двері. Однак остаточні плани з модернізації пасажирського флоту ми побудуємо ближче до закінчення поточної навігації – відповідно з фінансовими результатами.

Зазначимо, що Українське Дунайське пароплавство проводить велику роботу для залучення іноземних туристів в українську дельту Дунаю.

– Сподіваємося викликати зацікавленість іноземних туристів до дельти Дунаю і Ізмаїлу, щоб рейси круїзних теплоходів Українського Дунайського пароплавства продовжити до України, – коментує плани на майбутнє Дмитро Чалий. – А вже сьогодні проводимо переговори з фрахтівниками щодо навігації 2019 року, сподіваємося укласти контракти на більш вигідних для пароплавства умовах.

Довідка.
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» здійснює 20% вантажоперевезень від гирла ріки Дунай (Україна, Румунія) до порту Кельхайм (Німеччина). Українське Дунайське пароплавство має річковий флот чисельністю 75 самохідних суден і 245 одиниць несамохідного флоту. ПрАТ «УДП» оперує також флотом іноземних спільних підприємств, що налічує 125 одиниць несамохідного флоту. На сьогоднішній день до складу морського флоту ПрАТ «УДП» входять 7 суден-суховантажів дедвейтом від 3 300 до 4050 тон. Це шість суховантажів і одне судно для наливних вантажів. Також до складуфлоту ПрАТ «УДП» входять 4 пасажирські комфортабельні судна – теплоходи «Україна», «Молдавія», «Дніпро» та «Волга».

Джерело: сайт Дмитра Чалого

В Одеському філіалі АМПУ вирішили обзавестися елітними машинами

Одеські чиновники цього року побили всі рекорди закупівлі автомобілів. Після чиновників облради, мерії легковиками зважилися обзавестися в одеському філіалі Адміністрації морських портів України.

Згідно з тендерною документацією, яка розміщена у системі закупівель Prozorro, вони вибрали не скромні машини економ-класу, а вельми дорогі, оскільки вартість лота була вказана 1,695 мільйонів гривень.

Цікаво, що в технічних характеристиках зазначено тип автомобіля седан чорний або темних кольорів (облрада просила білі і червоний). Мабуть це важливо для чиновників. А ось їздити "портовики" хочуть на 6-ти ступінчастій коробці автомат.

Що стосується комфорту, то в машині повинен бути круїз-контроль, сенсори паркування передні та задні, клімат-контроль, незалежне регулювання температури зон водія і переднього пасажира, аудіосистема (радіо, Cd/MP3/WMA) з кольоровим багатофункціональним сенсорним дисплеєм, кнопки управління аудіосистемою на кермі, сидіння зі шкіри, а також фонове підсвічування карт дверей і простору для ніг водія і переднього пасажира.

У підсумку, торги виграла фірма "Інж-проект", яка поставить портовикам автівку за 1,456 мільйонів гривень.

Нагадаємо, раніше Одеська облрада оголосила тендер на придбання семи автомобілів.

Уход Maersk из Одесского порта — не сиюминутное решение

Глава Ассоциации контейнерных линий Украины Александр Щекин о том, почему компания Maersk Line прекратит судозаходы в Одессу и кто от этого пострадает

В начале марта стало известно, что датская компания Maersk Line, крупнейший в мире перевозчик контейнеров, с 1 апреля перестанет разгружаться в порту Одессы. Теперь компания вместо трех портов — Черноморский рыбный порт, Одесский морской порт и "Южный" (Трансинвестсервис, ТИС), — будет заходить только в два порта соответственно.

Это абсолютно естественная эволюция на рынке, которая отражает положение дел по услугам, которые оказывают терминалы, и их развитию или не развитию.

Тут трудно осуждать или приветствовать решение Maersk. Такие решения принимаются на основании разных факторов, которые не всегда достаточно очевидны. Взвешиваются всевозможные составляющие, начиная от стоимости судозахода, заканчивая модальными решениями, которые существуют, или интересами клиентами, которые географически тяготеют к тому или иному месту. Ничего "жареного" в этом факте нет.

Кто бы что ни думал, это достаточно серьезное решение для линии.

Насколько я могу судить по внешним факторам, они достаточно долго к этому шли и приняли решение, которые отражает тот взгляд, который сформировался у них на рынок — на то, как он развивается, что происходит в том или ином порту или с тем или иным терминалом. Отчасти, наверное, сыграли роль факторы, которые присутствуют в Одесском порту.

Например, сложности заезда по железной дороге. Это инфраструктурная проблема, которая не имеет легкого и быстрого решения. С другой стороны, мы не видим значимых осязаемых шагов со стороны Мининфраструктуры, "Укрзализныци", Администрации морских портов Украины (АМПУ), которые бы вели к скорейшему решению этой проблемы.

Еще один возможный фактор — ситуация с тарифами на судозаход. Но стоит отметить, это предмет договоренности между двумя участниками, что не является чем-то линейным.

Возможно, есть какие-то вопросы с навигацией.

В общем, это совокупность многих факторов. Поэтому я никоим образом не являюсь сторонником того, что нужно говорить, что это плохо или хорошо. Раньше Maersk тоже принимал такие решения. Например, много лет назад они ходили только в Ильичевск, не ходили в Одессу вообще. И ничего страшного. Потом было принято решение заходить в два порта. Это происходит в нормальном режиме.

Приведет ли это к развитию рынка контейнерных перевозок?

С этой точки зрения, развитие любого нового терминала, улучшение его позиций на рынке — это всегда плюс транспортной инфраструктуре Украины. Если терминалы, на которые уходит Maersk, будут быстрее развиваться, развивать вокруг инфраструктуру, то от этого проиграют те, кто не умеет работать рядом. Поэтому это только в плюс для развития транспортной инфраструктуры.

Рынок контейнерных перевозок в последнее время восстанавливается, импорт восстанавливает свои прежние объемы, экспорт — поспокойнее, но предполагаем, что в этом году будет продолжать расти. Незначительный, но позитив в последние два года наблюдается на рынке морских грузоперевозок.

Да, Maersk, — это лидер, крупнейший перевозчик контейнеров. Решение компании уйти из Одесского порта заметное, его нельзя игнорировать, делать вид, что ничего не произошло. Но делать какие-то скоропалительные выводы рано.

Стоит констатировать, что после ухода Maersk контейнерному терминалу в Одессе будет непросто. Но там уже объемы Maersk не были настолько значимые, как в недалеком прошлом. Еще раз говорю: это не сиюминутное их решение, они долго и осознанно к нему шли. Поэтому на момент принятия решения уже работали в "Южном", и в Черноморском рыбном порту. Так что это был длительный процесс.

В конце концов, Maersk работает с ТИС много лет. Безусловно, ТИС отлично развивается, самый крупный частный стивидорный комплекс (если не называть его скромно частным портом) в Украине. Его возможности, желание развиваться — достаточно широкие. Они их реализуют, воплощают. Остается только снять шляпу и сказать "спасибо большое".

Александр Щекин, Глава Ассоциации контейнерных линий Украины

Визначений переможець конкурсу на голову Морської адміністрації

Головою Державної служби морського та річкового транспорту України став Дмитро Петренко

Переможцем конкурсу на посаду голови Державної служби морського та річкового транспорту (Морської адміністрації) визначено діючого в. о. голови відомства Дмитра Петренка.

Про це на своєму сайті повідомив Голова Правління ПрАТ "УДП" Дмитро Чалий, з посиланням на прес-службу Національного агентства з питань державної служби.

«За результатами конкурсу на зайняття вакантної посади глави Державної служби морського та річкового транспорту визначено переможцем Петренко Дмитро Сергійович», – йдеться в повідомленні. Другим (резервним) кандидатом визначений Ілля Тихонов.

Кабінет міністрів розпорядженням №125-р від 28 лютого 2018 року оголосив конкурс на посаду голови Морської адміністрації та визначив умови проведення конкурсу. Документи від кандидатів приймалися до 19 березня 2018 року. Конкурс розпочався 27 березня. Посадовий оклад голови відомства становить 18 тис. грн.


Дмитро Петренко – одесит, в минулому капітан далекого плавання. У січні 2018 року його було призначено в. о. голови Морської адміністрації, перед цим він обіймав посаду заступника голови Державної служби України з безпеки на транспорті.

Кабмін постановою №1095 від 6 вересня 2017 року утворив Морську адміністрацію як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабміном через міністра інфраструктури. Морська адміністрація реалізує державну політику в сферах морського і річкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрішніх водних шляхах, навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства, а також в сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавання суден флоту рибної промисловості) і забезпечує виконання зобов’язань, що випливають із членства України в міжнародних організаціях у зазначених сферах. Нове відомство почне роботу з 1 серпня 2018 року.

Створення Морської адміністрації відповідає вимогам Міжнародної морської організації (IMO) і здійснюється в рамках підготовки до аудиту IMO, який відбудеться в 2018 році. Крім того, це дозволить завершити реформу морської галузі, розпочату в 2013 році з прийняттям Закону України «Про морські порти України».

Раніше повідомлялося, що функції АМПУ і Морської адміністрації не будуть дублюватися. Зокрема, АМПУ займається забезпеченням функціонування і розвитку морських портів, утриманням об’єктів портової інфраструктури державної форми власності, забезпеченням безпеки мореплавства в портах, зокрема, шляхом контролю і підтримки оголошених глибин, здійсненням модернізації, реконструкції та будівництва об’єктів портової інфраструктури.

Комплекс з перевантажування зернових будують в Чопі

Комплекс з перевантажування зернових будують на кордоні з Угорщиною та Словаччиною

Будівництво в Чопі перевантажувального зернового комплексу почала Українська експедиторська компанія «ПАКОБО». Термінал призначений для вивантаження і завантаження зерна з автомобільного транспорту, а також з широкої колії вагонів на вагони євроколії.  Про це повідомили в компанії «ПАКОБО». Відкриття терміналу заплановане на червень цього року.

«Це буде єдиний такий зерновий комплекс на Західній Україні, послуги якого будуть доступні для всіх учасників перевізного і експортно-імпортного процесу. Пуск даного проекту заплановано на червень 2018 року», — заявили у компанії.

Згідно інформації, зерновий термінал буде розташовуватися на станції Чоп, на базі логістичного центру «Експорттрансбуд», що входить до складу компанії «ПАКОБО». Перевантажувальний комплекс буде включати в себе три силосу по 2150 тонн кожен. Сукупна потужність зберігання терміналу складе 6450 тонн. Технічні параметри комплексу дозволятимуть перевантажувати зернові з вагонів колії 1520 мм в вагони колії 1435 мм або навпаки, а також з залізничного транспорту на автомобільний або в зворотному напрямку з можливістю тимчасового зберігання при будь-якому з варіантів.

Відзначимо, що компанія «ПАКОБО» працює в Україні з 1991 року. Основним видом діяльності підприємства є організація перевезень залізничним та автомобільним транспортом на території країн Євросоюзу і СНД, а також надання термінальних послуг на власному перевантажувальному терміналі, розташованому на станції Чоп.

Maersk переходить з Одеського порту в Південний і Чорноморськ


Судноплавна компанія “Maersk Line” переводить маршрути своїх контейнеровозів з порту Одеса в сусідні з нею портові термінали Рибного порту в Чорноморську і приватного порту ТІС в акваторії порту Південний.


Компанія “Maersk Line” є найбільшим на сьогодні світовим контейнерним морським перевізником. До недавнього часу її регулярний судноплавний маршрут в Чорному морі в Україні заходив в Одеський морський торговельний порт.

Однак, з 1 квітня компанія змінює маршрут своїх рейсових контейнеровозів з Одеси на сусідні з мільйонним містом контейнерні термінали в Рибному порту Чорноморська і приватному портовому терміналі ТІС в акваторії порту Південний. Листи з попередженням про це і проханням вибрати для обслуговування один з двох терміналів вже розіслані клієнтам судноплавної компанії – як одержувачам, так і відправникам контейнерів. Причини таких дій не озвучуються.

Джерело: Сайт Дмитра Чалого

УДП готовит для украинцев речной круиз "пять европейских столиц"

ЧАО "Украинское Дунайское пароходство" (УДП) планирует организовать круиз по системе "все включено" на  своем теплоходе "Молдавия", который зайдет в пять столиц. Об этом в интервью izmail.es сообщил и.о. председателя правления судоходной компании Дмитрий Чалый.

"Хотим попробовать в этом году организовать круиз по системе "все включено" на "Молдавии" для наших соотечественников с 13 по 21 апреля по маршруту Измаил-Вена. За восемь дней украинские туристы смогут посетить пять европейских столиц. Если получится, в следующем году продолжим эту практику", - отметил Чалый.


Он также сообщил, что в 2018 году впервые за много лет будут работать все четыре пассажирских теплохода УДП.

"Продолжим сотрудничество с партнерами УДП - немецкой компанией BigXra. Часть навигации теплохода "Волга" отработает с австрийским фрахтователем Donau Touristic. Это семидневные рейсы на линиях Пассау-Будапешт-Пассау и Пассау-Вена-Пассау. Пассажирами станут велотуристы. По состоянию на 20 февраля BigXra продано 11611 мест, Donau Touristic - более 1200. BigXra еще продолжает реализацию туров, поэтому ожидаем, что наши четыре круизных теплохода перевезут в 2018 году порядка 15 тыс. туристов", - рассказал Чалый.

Кроме того, по его словам, Усть-Дунайский порт анонсирует рост судозаходов иностранных пассажирских теплоходов в сравнении с прошлым годом более чем в два раза. Это означает, что теплоход УДП "Евгений Косяков" обеспечит экскурсионное обслуживание на "нулевой километр" большему количеству пассажиров.

Страницы:
1
2
3
предыдущая
следующая