Про співтовариство

Тут об’єднуються ті, хто любить свій Край. Ми писатимемо тут про це. Будемо розміщувати цікаві фото, обговорювати проблеми сьогодення.

Увага! Учасником співтовариства може стати блогер, який пише на українську тематику.

Топ учасників

Вид:
короткий
повний

Ми любимо тебе, Україно!

В’ячеслав Липинський - листи до братів-хліборобів

  • 12.08.13, 22:50
І. Ніяка людська громада, здатна до життя і творчости, не може істнувати без власної внутрішньої моралі, без свого власного твердого поняття про добро і зло і без такого ж твердого переконання, що те, що вона хоче робити, єсть добро і те, з чим вона бореться, єсть зло. Тільки таке тверде переконання в правоті своїх хотінь дає кожній громаді моральну силу, без якої ніяке творче діло неможливе.

Коли б у нас такої внутрішньої моралі не було, ми стаєм одною з українських політичних партій, і тоді, як всяка українська політична партія, ми засуджені на смерть. А це тому, що сама суть всіх сучасних аморальних політичних партій полягає в боротьбі за істнуючу вже скрізь у розвинених націй владу і за опановання так само скрізь реально істнуючим державним апаратом. Позаяк на Україні нема ані української влади, ані українського державного апарату, то всі українські політичні партії мусять раніще чи пізніще щезнути і перетворитись в політичні партії російські або польські, може, тільки з українським провінціальним і опозиційним кольоритом.

Владу українську треба допіру сотворити. А творити владу можуть тільки люде моральні, то єсть люде, які глибоко всіми фібрами своєї душі вірять, що те, що вони творять, єсть правда, єсть добро. Люде, які своє особисте життя звязують з перемогою тієї правди і того добра, і люде, які ні на хвилину не сумніваються, що, во імя тієї правди і того добра, вони мають право накинути свою волю иншим людям, тобто власне сотворити владу. Коли б ми, замість творити кожним своїм ділом і кожною мислю реальну українську владу, зайнялись придумуванням ловких політичних комбінацій, які мали б врятувати неістнуючу Україну, то краще нам було б цю абсолютно безнадійну працю припинити.

Чи маємо ми свою мораль? Чи маємо ми своє творче поняття про добро і зло? Чи маємо ми тверде переконання, що те, що ми робимо, єсть добро і те, з чим ми боремось, єсть зло? І чи мораль наша настільки сильна, що вона примушує нас віддавати всі, дословно всі свої сили для перемоги добра? <...>

II. Без жертв не можна збудувати ніякої влади, ніякої держави, а тим більше держави української. Але для жертви, крім моралі, необхідний порив діла, з цієї моралі випливаючий. Коли не повстала досі Українська Держава, то це головним чином тому, що за рідкими винятками будувати її брались люде аморальні і в наслідок цього без пориву для жертв во імя своєї моралі. Переважно це бували політичні спекулянти, які спекулювали на допомогу московську, польську чи турецько-татарську і, не маючи власної моралі, вірили в щасливу політичну спекуляцію, в те, що діло «само зробиться», а коли воно само не робилось, то зраджували і перебігали до инших таких же спекулянтів.

Влада, держава і нація – все це продукти волі і творчости, а не рослинного, вегетативного життя. Наша віра може здійснитись або не здійснитись. Може статись реальним фактом або остатись літературною утопією. Чого ми хочемо: чи творити діло, чи фабрикувати утопії? Коли творити діло – то ми не маємо права бути інертні ані одної хвилини. Сон, їжа, спочинок – це все мусимо робити з одною тільки думкою: збільшення наших сил, потрібних для діла, а не віддаватись цьому, як процесові життя, процесові істнування і насолоді з істнування. Можливо, що індійський факір, який в контемпляції життя простоює цілі місяці на одній нозі, єсть наймудрішою людиною в світі. Але над ним панує англосаксонська активна, творча раса. Нам треба сотворити Україну, а не перебувати в контемпляції якоїсь соціольоґічної мудрости. Всі ми мусимо працювати над збільшенням нашого хотіння здійснити нашу віру і над збільшенням нашої активности. Той, хто лінується, хто не хоче викресати з себе максімум енергії, такої творчости й продуктивности, на яку він тільки здатний – хай пам’ятає, що він не тільки не вносить своєї праці і своєї жертви в наше спільне діло, але ще заважає другим і тим – розвалює нашу організацію, бо приклад інертности і привязаности до приваб пасивного життя страшенно заразливий, особливо серед нас – Українців. Коли ми не активні, значить, ми взялися не за своє діло, значить, ми мусимо підождати, щоб витворилась десь якась організація, яка нас своєю активностю зажене в свої ряди, так як загнали нас колись в свої ряди старі активні аристократії: російська і польська. Значить, ми не в стані сотворити своєї організації, яка взяла б на себе активну, організаторську роль серед нашої пасивної хліборобської маси.

Чи це значить, що ми мусимо бути вертливі, балакучі, назойливо показні – творити те, що Галичане називають польським словом «трамтадрація». Нічого б не було для нас страшнішого, якби ми обернули свою енергію тільки на зовнішні прояви руху, тільки на пропаганду формою, яка неминуче обернулася б в позерство, в штуку акторську, а не громадське будівництво. Люди дійсно віруючі і сильні завжди скромні, спокійні і у всяких зовнішніх проявах своєї суті – здержані. <...>

III. Як буде у нас тверда віра, випливаюча з неї тверда мораль і буде порив та активність – будуть у нас і матеріяльні засоби для здійснення нашої віри і нашого пориву. Ми ж організуємо не людей, що живуть з політики і яким перш за все потрібні для політики гроші, а організуєм економічний і то економічно сильний хліборобський клас. І ми віримо, розуміється, що клас наш має економічну здатність, має здатність творити економічні умови не тільки для свого матеріяльного істнування, а для істнування цілої нації. І дійсно не чути, щоб десь якийсь український хлібороб умер з голоду. Коли допустити, що весь наш клас потребує для свого істнування «казенного пособия», то його місце і наше разом з ним в приюті для старців або для немовляток, а не на полі битви, де рішається доля Української Нації і Держави.

Отже, клас наш не потребує грошей, а потребує чогось иншого. Він потребує вищої і кращої, тобто більше моральної громадської організації для зорґанізо-вання, відповідно до змінених умов, своєї економічно матеріяльної продукції. Він вже не може сіяти і орати під охороною якоїсь чужої влади, бо тієї влади вже немає. Він мусить сам сотворити собі владу, – сотворити державу і сотворити національну спільність з иншими людьми, з иншими класами, що живуть на Україні. Оця громадська творчість – це власне завдання нашої організації. І Коли вона – ця громадська творчість класові нашому для його життя потрібна, то він нам матеріальні засоби на цю творчість дасть, але тільки під умовою, щоб це дійсно була творчість, тобто, щоб ми йому дали нову віру, нову і сильну громадську мораль і щоб ми на власному прикладі давали йому доказ, що ця наша мораль робить нас більше здатними до життя, дає нам самим більшу енергію, більшу відпорність і більшу активність. І тому мені здається, що не гроші нам перш за все потрібні, а перш за все потрібна нам тверда віра, тверда мораль і великий порив та велика активність, випливаюча з цієї нашої внутрішньої моралі. Гроші на наше істнування тоді прийдуть від нас самих, від нашого класу. Про це, що істнування наше звязано з істнуванням нашого класу і що в нашій потрібности для нашого класу як творців і проповідників його нової моралі, як його організаторів на підставі цієї нової моралі – лежить єдине джерело нашого істнування – ми не повинні ніколи ні на хвилину забувати.

IV. Але завжди памятаючи про це, ми не повинні так само ані на хвилину ідеалізувати собі нашого класу і забувати про ту дійсну громадську атмосферу, серед якої нам приходиться і прийдеться працювати. Серед класу нашого, як і на цілій, зрештою, Україні, і серед всіх Українців панує повна духовна прострація і повний упадок громадської моралі. Ніхто нікому не вірить, всі один одного ненавидять і бояться. Серед хліборобів, як і взагалі серед всіх Українців, можна вже купити людей для якої угодно подлости і т. д. Все це основні симптоми цієї страшної хвороби, яка викликана у нас, з одного боку, загальною деморалізацією європейською, а з другого – упадком і розкладом старої російської Імперії, яка нам давала досі свою мораль і ті громадські організаційні форми, серед яких ми жили. Щоб зібрати наших розпорошених і здеморалізованих людей назад в одну організовану громаду, треба такої нової фанатичної віри і такого фанатичного завзяття з боку якоїсь одної громадської групи, щоб вони потрясли до глибини цілий ослаблений нервовий систем колективу і дали йому здоровля в формі народження серед нього нової громадської віри, нової громадської моралі і основаних на цій новій моралі – нових організаційних форм. Але, крім віри і завзяття, потрібний такій групі для виконання її організаційних завдань ще й авторитет.

Дійсний авторитет витворюється поволі. Але, щоб витворитись, він мусить наростати. Коли авторитет не наростає, він падає – це закон. І з цього боку вважаю, що не все у нас благополучно. І знов тільки дрібні факти, настільки дрібні, що не буду про них і згадувати, викликали у мене деякі рефлекси, а разом з ними деякі думки, котрими хочу поділитись з Вами.

По статуту нашому ми маємо обовязок піддержувати рівність авторитету – і Ви знаєте, Брати, що цю рівність – все обстоював і все обстоюю, розуміючи, що наш спільний авторитет всіх нас буде рости тоді, коли ми будем берегти і боронити авторитету кожного з нас.

Але буває дві рівности авторитету. Єсть одна рівність демократична, рівність, яка руйнує авторитет, і рівність аристократична, яка будує авторитет. Перша – це рівність руїнників, друга – це рівність будівничих. Постараюсь пояснити це складне питання на прикладах.

Руїнники потребують теж авторитету для організації руїни, бо і руїна мусить бути організована. Але одночасно вони бояться наростання авторитету, бо всякий авторитет має в собі елементи послуху, елементи сталости, здержування, а значить, елементи припинення руїни, що для всяких руїнників небажано. Навпаки, творці потребують наростання авторитету, бо творчість вимагає непреривного і сталого напруження, і наростання однородної і консеквентної волі - а таке напруження і наростання не можливі, коли авторитети міняються, коли вони не наростають, а все, вискочивши на хвилину, падають І дають місце иншим авторитетам, тобто або зовсім иншій волі, або иншій відміні і ин-шому напрямкови волі.

Наші січові руїнники в часах дегенерації Запоріжжя своїм виборним отаманам, по виборі, мазали болотом голову і в руку замість булави вкладали очеретину. В той спосіб вони символізували принцип демократичної рівності авторитету, мовляв, хоч Ти і на чолі, але Ти таке саме нічтожество і сміття, як і ми, і ми кожної хвилини можемо тебе скинути. Цей принцип пройшов в плоть і кров нашої нації і став предметом похвальних гимнів для наших істориків, політиків і цілої нашої демократії. Забувають тільки ці наші демократичні політики і історики додати, що ці самі «свободолюбиві» Запорожці повзали на колінах перед московським царем тоді, коли цей царь покорив їх маєстатом свого непреривного, все зростаючого авторитету, створеного охлократичною московською аристократією.

У лицарства, яке побудувало всі великі світові держави, був звичай при ласуванню на лицаря ставати на коліна перед старшим, а так само ставати завжди на коліна перед першим лицарем в державі, перед Монархом. І той Монарх міг дати наказ карати провинившогося лицаря, але не міг оддати наказу дати йому сто нагаєк, як це завжди робили сильні запорожські отамани зі свободолюбивими демократичними запорожцями. Бо серед творців держав була рівність аристократична, а не рівність демократична. Лицар-творець, стаючи добровільно на коліна перед старшим лицарем чи перед Монархом, віддавав в його лиці пошану своїй власній вищости, яка склоняє коліна перед тим, хто в його очах мав бути авторитетом і мав своїм непреривним авторитетом цю вищість лицарську і діло лицарське творити та захищати. Таким способом в цій символізації знайшли собі вираз два відмінні принципи рівности авторитету. Демократичний, при якому авторитет має все нахил падати, йти в долину, осмішуватись, банкрутувати, і аристократичний, при якому авторитет все наростає, йде в гору.

Коли ми хочемо сотворити Українську Державу, ми мусимо творити все зростаючі, а не так, як наша демократія, все падаючі авторитети. А для цього, перш за все, – не одступаючи ніколи перед найострішою навіть взаїмокритикою, бо гостра, але моральна критика ніколи не нищить авторитету, – ми мусимо уникати! боятись того, що нищить в самім зародку всякий авторитет: Ми ніколи не пошт взаїмно себе клепати пораменню з іронічною усмішкою і добродушною поблажш-востю для спільної – мовляв – нам всім людської слабости.

Крім того, як завжди, так і тут, ми повинні памятати, що ми хочемо сотворити Україну, а не захопити в свої руки неістнуючу українську владу. Бо якби ми хотіли захопити вже істнуючу владу, то, розуміється, ми могли б обмежитись і демократичною рівностю авторитету. Що це значить? – Партія, яка хоче з чиїх-небудь рук вирвати для себе істнуючу вже реально владу, потрібує так само організації і нровідництва. Провідник мусить сміло йти вперед і вести атаку, а організація підпирає його ззаду так, щоб він дійсно міг розвалити тих, хто в даний момент держить владу. Але на момент, коли це станеться, провідник повинен твердо памятати, що голова у нього болотом мазана, а в руках у нього очеретина, і що коли він сам хоче удержатись при здобутій владі, то мусить здобиччю поділитись зо всіми, хто йому владу здобути помагав. Для цього потрібна демократична рівність авторитету, для цього треба вже в часі боротьби, в часі підпирання такого демократичного авторитету, потихеньку його осмішувати, потихеньку понижати його так, щоб, в момент перемоги і в разі непослуху, його легко можна було повалити.

Творці, а не руїнники, знаходять радість і вдоволення в самім процесі творчости, а не в добичі, яку ця творчість може за собою принести. Тому та рівність авторитету полягає на вимаганню од кожного більшої творчости і вищости, а не на підкреслюванню рівних хиб і рівної низчости, що необхідне для рівного поділу добичі. Тільки творячи кожної хвилини в кожній мислі і поступку нашому отаку аристократичну рівність авторитету серед нашої орґанізації, ми найдемо в ній моральне вдоволення, спокій і радість, які дає сама творчість, а не надія на такі чи инші особисті перспективи. А без такого вдоволення, такого спокою і радости не може бути наростання в нас нашої внутрішньої моральної сили і нашого авторитету. Ось, на потребу розвивати в собі чимраз більше: тверду віру, внутрішньо-громадську мораль нашої організації, активність і авторитет – повинні ми звернути найбільшу увагу, вступаючи в другий рік нашої спільної праці і нашого спільного творчого громадського життя.



Уривок з праці

"З такими законами інвестори кажуть "До побачення!"

  • 19.07.13, 17:39
Голова Біоенергетичної асоціації Георгій Гелетуха: "З такими законами інвестори кажуть "До побачення!"

Георгій Гелетуха

Уже несколько лет в Украине существует тарифный перекос в энергетике. Он спровоцирован крайне губительной политикой государства, выгодной для отдельных людей.

Атомная энергетика, которая вырабатывает основную часть электричества, находится в состоянии медленного умирания, потому что за киловатт электроэнергии НАЭК "Энергоатом" получает чуть более 20 копеек.

Простыми словами, атомщикам не на что проводить ремонт реакторов, но при этом они дотируют тепловые, солнечные и ветровые электростанции. Не по своей воле - их заставляют уже много лет подряд.

Не последнюю роль в этом процессе играет Ринат Ахметов, который контролирует тепловые электростанции. Вопреки всякой логике олигарх добился того, что тепловая энергетика признана приоритетной для Украины. Хотя она и грязная, и отсталая, и менее эффективная, чем та же атомная. Но у Ахметова есть уголь собственной добычи, и ему хочется продавать как можно больше этого угля.

Что касается ветровых и солнечных электростанций, то большая часть таких мощностей контролируются тем же Ахметовым, а также Андреем Клюевым. Эти двое пролоббировали под себя так называемый "зеленый тариф" – повышенную цену, по которой общий рынок покупает у них энергию.

В "зеленом тарифе" нет ничего плохого, если бы не украинская специфика, которая переворачивает с ног на голову даже самые совершенные механизмы. Ахметов и Клюев пролоббировали для себя одни из самых высоких коэффициентов в Европе, да еще и перекрыли другим операторам возможность получать такую же цену. Причем, ничего для них не изменится даже в случае перехода на так называемые "прямые договора" – лоббисты уже предусмотрели, как они будут "доить" "Энергоатом" даже в новых условиях.

Судите сами. Солнечные станции Клюева продают киловатт произведенной энергии более чем за 5 грн. Разница с "атомным" тарифом составляет 24 раза! "Ветряки" Ахметова продают свою энергию по 1,23 грн – тоже недешево. И вся эта роскошь – не в ущерб его же ТЭС. Все за счет "Энергоатома".


Далі читати тут http://www.epravda.com.ua/publications/2013/07/19/385731/

Громадяни України довіряють уряду ще менше, ніж міліції

  • 17.07.13, 16:37

 

Полностью не доверяю

Преимущественно не доверяю

Преимущественно доверяю

Полностью доверяю

Трудно сказать

Президент

45,0

23,9

19,3

6,5

5,3

Верховная Рада

45,1

31,7

14,7

1,6

6,9

Правительство

44,1

26,9

19,3

3,0

6,6

Вооруженные силы

18,3

18,9

40,4

8,2

14,2

Милиция

39,8

30,2

19,5

3,2

7,3

СБУ

28,0

20,5

29,8

4,6

17,1

Местная власть

22,8

24,5

36,0

6,3

10,3

Суды

44,9

27,4

13,2

2,7

11,9

Конституционный суд

36,6

22,5

17,0

4,0

20,0

Прокуратура

38,4

25,1

16,2

4,4

15,8

Церковь

9,3

10,6

38,4

31,7

10,0

СМИ Украины

12,6

21,2

48,0

10,3

7,9

СМИ России

20,3

25,7

27,3

5,8

20,8

Общественные организации

14,2

21,4

33,0

5,4

26,0

Политические партии

32,1

37,1

15,6

2,0

13,3

Банки

37,0

30,3

19,9

3,0

9,8


можно убивать и "вешать" дела на невиновных

  • 04.07.13, 17:18
Дрыжак рассказал о "гнилой системе" МВД: можно убивать и "вешать" дела на невиновных


Задержанные врадиевские милиционеры рассказали, что могли безнаказанно убивать и "вешать" дела на невиновных.

Врадиевские насильники
Евгений Дрыжак и Дмитрий ПолищукНиколаевский обозреватель
Задержанные по подозрению в зверском изнасиловании милиционеры, капитан Евгений Дрыжак и лейтенант Дмитрий Полищук сделали сенсационное заявление о состоянии дел в местной милиции.

Об этом сообщает "Николаевский Обозреватель".

В частности, милиционеры рассказали, что система МВД прогнила насквозь, а их начальники ежемесячно требовали дани.

"Мы обязаны возить дань в Николаевское УМВД каждый месяц, а если надо, то нам дают одну ночь для сбора определённой суммы денег", - рассказали они.

Кроме того, они рассказали, что Отдел внутренней безопасности (ОВБ) продавал дела, собранные на преступников, фигурантам этих дел.

"ОВБ начало продавать собранные дела преступникам, то есть, если оперативники отдела по борьбе с экономической преступностью (БЭП) собирают материал на фермера или другого бизнесмена, они обязаны сообщить об этом представителю ОВБ, бывшему работнику БЭП. Тот со своим руководством звонят бизнесмену и говорят цену, если тот соглашается, то дело должны уничтожить, а если работники БЭП сопротивлялись, то их просто подставляли и выгоняли в лучшем случае, также ОВБ под себя "подмяло" всё", - рассказали Дрыжак с Полищуком.

Кроме того, они раскрыли "организацию дела" в разрешительной системе МВД.

"Разрешительная система – это лакомый кусочек. Есть план со всех владельцев оружия под любым предлогом собирать деньги, то ли это отстрел гильз, то ружьё или пистолет был неправильно зарегистрирован, и теперь надо отобрать и всё по новому "решить", - уточнили подозреваемые.

Также врадиевские милиционеры рассказали о сборе дани с преступников: "Участковые должны собирать дань с продавцов наркотиков и самогона каждый месяц, поэтому за последние время в сёлах в несколько раз выросло количество торгующих коноплей и самогоном".

После этих "мелких" деталей Дрыжак и Полищук начали "сдавать" руководство милиции.

"Заместитель начальника УМВД Украины в Николаевской области по кадрам Юрий Чернега наладил систему получения денег за грамоты, звания, медали, поощрения и получение новой должности.

Заместитель начальника УМВД Украины в Николаевской области по общественной безопасности Анатолий Марчук наладил систему получения денег с райотделов. А именно: участковые должны приносить собранную дань заместителю начальника по общественной безопасности РОВД, а те уже везут Марчуку, так же инспектора разрешительной системы везут начальнику разрешительной системы УМВД Украины в Николаевской области Владимиру Никоре, а тот уже Анатолию Марчуку.

 

Такая же схема у Юрия Чернеги: заместители начальников РОВД по кадрам так же собирают дань с работников милиции за грамоты, звания, должности, "очищения" личного дела и тому подобное", - сообщили они.

Но и на этом Дрыжак и Полищук не остановились. По их словам, следователи уголовного розыска были вынуждены "вешать" дела на невиновных.

"Следователи и оперативники уголовного розыска должны для показателя вешать дела на невинных людей, которые не платят дань, а если дело не прибыльное, то на работягу или бомжа", - отметили они.

Кроме того, задержанные рассказали, что у них есть "много фактов, что сами милиционеры сами курят коноплю и даже убивали людей, но всех заставляют молчать".

"Главное цифры, цифры! В сёлах много людей, на которых можно всё повесить, всё что хочешь. Следователь может такие "чудеса" нарисовать, а местная прокуратура нас всегда поддержит, потому что нам иногда попадаются их родственники. Поэтому прокуратура с нами никогда не ссорится", - заявили врадиевские милиционеры.

В своем заявлении они резюмируют, что если "общественность требует увольнять и наказывать нас, так увольнять надо всех исполнителей и заказчиков системы".

http://glavred.info/zhizn/dryzhak-rasskazal-o-gniloy-sisteme-mvd-mozhno-ubivat-i-veshat-dela-na-nevinovnyh-253659.html

«Нынешняя власть Украины не намного лучше советской»

  • 02.07.13, 23:13
Митрополит Павел: «Нынешняя власть Украины не намного лучше советской»

І це слова одного з прихильників Януковича ( намісник Києво-Печерської Лаври ), що показово... Ось уривок з інтерв'ю:

— Но братия же радовалась, что в Украине избран православный президент, который ходит в лавру…

— Он очень хороший человек. Но окружение — это другое. Мы дожили до того, что охрана в храм заходит с собаками! Якобы так они обеспечивают безопасность. Сколько я наслушался от народа по этому поводу… Мы совершаем таинство причастия, а собака — возле Престола. Это ж осквернение, после такого надо читать чин освящения храма. А служивые этого не понимают. Президент стоит спокойно, молится, а вокруг него бесконечные разговоры по рациям, когда молчать должна «всякая плоть человеча».

http://www.pravmir.ru/mitropolit-pavel-nyneshnyaya-vlast-ukrainy-ne-namnogo-luchshe-sovetskoj/

Антиреклама Криму ( на жаль)...

  • 17.06.13, 15:22
В Крыму при подъезде к Ливадийскому дворцу неизвестные в жилетах парковщиков блокируют автомобили, вымогая у водителей деньги.
Відео

В Тайожний союз ?

  • 30.05.13, 18:55
І як вам заява Януковича про те, що Україна вступає в Митний союз , хай навіть поки в статусі спосторігача ?

      Украина не будет ограничиваться статусом наблюдателя в Таможенном союзе и намерена присоединиться к целому ряду действующих соглашений, создающих правовую базу ТС и Единого экономического пространства, заявил премьер Украины Николай Азаров.

Многие на Западе будут радоваться развалу Украины, — Брюс Джексо

  • 30.05.13, 17:52

Западные государства равнодушно смотрят на то, как Украина и Россия сваливаются в мощныйкризис.

Об этом заявил в своей лекции «Постсоветский полумрак» президент Институт переходных демократий Брюс Джексон.

«Новости, что два крупнейших государства постсоветского пространства оказались над пропастью, не вызовут период поиска души среди политиков. Редакционные полосы газет не спросят: «Как мы могли так плохо относиться к Украине и России?», — заявил американский аналитик.

Более того, он считает, что «сторонники демократии и защитники прав человека будут рады, что Украина Януковича может распасться. Сторонники жесткого курса в политике обеих партий Вашингтона будут рады, что «Газпром» выходит из бизнеса и что ворота Москвы вскоре откроются для объединенных войск Запада».

Джексон отмечает, что общественное мнение на Западе, после «неуместного энтузиазма к разным революционным переменам в 2004—2005 годах сменилось безразличием к тому, что будет с Россией и Украиной».

По его мнению, «эта самоуспокоенность основывается на чрезвычайном разочаровании политическими событиями во всем постсоветском мире и усиливается серьезными геоэкономическими факторами».

«В Вашингтоне бытует мнение, что наша новообнаруженная энергетическая независимость делает постсоветский мир менее важным, что наша кризисная экономика ограничивает наши интересы в Европе и что подъем Азии отвлекает наш интерес в другую сторону», — утверждает президент Института переходных демократий.

Он отмечает, что «на протяжении менее десятилетия западные политики вначале верили, что демократия обязательно будет иметь триумф в постсоветском мире, затем они начали демонстрировать убежденность в том, что упадок и дезинтеграция стали просто неизбежными. В первом случае уверенность явилась причиной политической активности, а во втором — для оправдания дипломатической бездеятельности»,

Джексон делает вывод, что оба подхода неверны: «В обеих политиках мы неверно истолковываем Восток», — говорит он.

«Отчаянное положение постсоветского мира, как минимум, плохая новость для Европы и США. Предположительно, Великая рецессия в Украине и России может оказаться пагубной для Запада. Наше влияние на политические события не усилится, оно исчезнет вообще. Упадок в экономике Путина не сделает Россию более понятливой и трудолюбивой, а породит еще более непредсказуемого и опасного соседа», — резюмирует американский стратег.

Полные тезисы его лекции можно прочитать здесь

Напомним, что Брюс Джексон является выходцем из семьи профессиональных разведчиков: его отец Уильям Хардинг Джексон в 1951 — 1956 годах работал заместителем директора ЦРУ. Сам Брюс Джексон с 1979 года служил в военной разведке армии США. С 1990 года перешел на работу в компанию «Lehman Brothers», занимался собственности исследованиями в области собственности и торговых операций. С 1993 года работал в компании «Локхид Мартин» в качестве вице-президента по стратегии и планированию. В 2002 году основал институт переходных демократий, который возглавляет по настоящее время.

С 1995 года принимал участие в ряде избирательных кампаний на стороне республиконской партии. В 2000 году был председателем комитета по внешней политикии в избирательной кампании Джорджа Буша. В 2008 году возглавил консультационную группу по внешней политике в избирательной кампании Джона Маккейна.

Основной деятельностью Брюса Джексона является поддержка восточноевропейских государств по их вступлению в НАТО. В 2002 году он, возглавляя неоконсеквативную неправительственную организацию «Комитет по освобождению Ирака», организовал так называемое «Письмо 10», котором руководители 10 восточноевропейских стран высказались в поддержку планов США по вторжению в Ирак.

Во время выборов президента Грузии он входил в избирательный штаб Михаила Саакашвили.

"Беркут"

  • 13.05.13, 14:06
Чи можна назвати "Беркут" - ОЗУ ?

Добрый ангел мира в Донецке выщерился стальными иглами ...

  • 01.05.13, 21:35
Добрый ангел мира в Донецке выщерился стальными иглами против птиц мира

Добрый ангел мира в Донецке выщерился стальными иглами против птиц мира

Дирекция центрального городского парка приняла меры для сохранения позолоченого покрытия монумента в честь Рината Ахметова и других "меценатов".

Донецкий памятник «Добрый Ангел Мира» ощетинился противоголубиными колючками.

Об этом сообщил сайт 62.ua в метериале под названием "Такого ангела дончане еще не видели — «Добрый Ангел Мира» оброс в Донецке свирепыми колючками".

Новость сопровождается фотоснимками радикально обновленного вида скульптуры.

"Пойти на такие непопулярные меры руководство парка Щербакова вынудил птичий помет, который, реагируя с позолотой памятника, вызывал повреждения покрытия", - информирует корреспондент издания. "Директор парка Игорь Мартынов рассказал, что в поисках выхода из ситуации он консультировался с московскими специалистами, и результатом исследований стали стальные спицы на всех "посадочных плоскостях" скульптуры".

Отметим, что скульптура "Памятник «Добрый Ангел Мира» была установлена в центральном городском парке культуры и отдыха имени Щербакова в 2008 году, и представляет собой гранитную колонну, над которой возвышается золотая фигура Ангела, ступающего по полусфере, олицетворяющей Землю. В руках Ангела голубь – символ Мира и Надежды.

Донецкий "памятник" является дубликатом монумента (авторы - заслуженные художники Российской Федерации Петр Стронский и Олег Олейник), копии которого установлены, как указывается на гранитной плите, "во многих городах и странах, ведь Доброта не имеет границ".  «Добрый Ангел Мира» олицетворяет слияние разных сфер нашей жизни на основе высшего человеческого закона – Закона Милосердия и Добра. Это уникальный символ единения людей разных национальностей, разных конфессий, представителей разных государств. Пусть Добрый Ангел хранит Донецк от всех невзгод, несет немеркнущий свет Добра, мир и согласие в каждый дом, в сердце каждого человека!», - высечено золотыми буквами на памятнике.

Лучший голубь мира - неживой голубь
Лучший голубь мира - неживой голубь

На одной из сторон основания, выполненного в виде многогранника, золотыми буквами также выбито: «Ахметов Ринат Леонидович, Президент ФК «Шахтер», президент благотворительного фонда «Разивитие Украины», почетный гражданин города Донецка». Над фамилией Ахметова указано, что «памятник «Добрый Ангел Мира» - дань глубокого уважения тем, кто добрыми делами оставил яркий след в истории Украины и Донецкого края». Основания гранитного памятника выполнено в виде многогранника.

На одной из сторон основания золотыми буквами выбито: «Ахметов Ринат Леонидович, Президент ФК «Шахтер», президент благотворительного фонда «Разивитие Украины», почетный гражданин города Донецка».

Над фамилией Ахметова указано, что «памятник «Добрый Ангел Мира» - дань глубокого уважения тем, кто добрыми делами оставил яркий след в истории Украины и Донецкого края».

С другой стороны памятника увековечены меценаты минувших лет.

Новый донецкий китч - позолоченный Ангел с колючками
Новый донецкий китч - позолоченный Ангел с колючками

Он будет вечно жить в наших сердцах
Он будет вечно жить в наших сердцах