Підстав для порушення ще однієї кримінальної справи немає!
- 11.05.11, 13:57
- Ми любимо тебе, Україно!
Як ми вже повідомляли, днями до Обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі знову завітали працівники прокуратури Полтавської області.
Цього разу з новою вимогою – надати документи, на підставі яких проводить свою діяльність Фонд та надає фінансові послуги населенню області, а також забезпечити прокурору відділу прокуратури Полтавської області Айдаєву Р.З. можливість провести перевірку з викладених вище питань.
- За два роки прокуратура вивчила про фонд все, що тільки могла, - коментує вимогу прокуратури працівник фонду, помічник-консультант народного депутата України О.Донія Тарас Токар. – Прокуратура мала б вже знати, що Фонд займається виключно наданням державних кредитів сільських забудовників на Полтавщині і не надає фінансових послуг, про які йдеться у вимозі. Так само не надають фінансових послуг 24 з 25 аналогічних обласних фондів України. Наданням фінансових послуг займається тільки один – Луганський фонд.
Відповідно до ст. 1 п. 5 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» (№2664-ІІІ від 12 липня 2001 року) «фінансова послуга - операції з фінансовими активами, що здійснюються в інтересах третіх осіб за власний рахунок чи за рахунок цих осіб, а у випадках, передбачених законодавством, - і за рахунок залучених від інших осіб фінансових активів, з метою отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових активів».
Фонд не залучає жодних фінансових активів ні своїх, ні третіх осіб «з метою отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових активів». Тому надання кредитів сільським забудовникам, яке здійснюється виключно з державного, обласного та місцевих бюджетів не можна вважати фінансовими послугами.
На думку Тараса Токаря, йому зрозуміло до чого веде прокуратура. Надання державних кредитів сільським забудовникам прокуратура, напевно, має намір трактувати як «фінансові послуги». З вищезгаданого Закону України видно, що це не так. Але якщо так трактувати, минаючи Закон, то виходить, що Фонд мав отримати ліцензію відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності». Враховуючи те, що Фонд не займається «фінансовими послугами» та відповідно до ст. 2 Закону «Про ліцензування…» діяльність, якою займається Фонд не підлягає ліцензуванню.
І так думає не тільки Т.Токар. Без ліцензій працюють аналогічні фонди в 24 областях України. Щодо так званого «ліцензування» за дванадцять років діяльності до Фонду не виникало запитань ні в Контрольно-ревізійного управління, ні в органів Державного казначейства, ні в тієї самої прокуратури.
"Майдан".
Цього разу з новою вимогою – надати документи, на підставі яких проводить свою діяльність Фонд та надає фінансові послуги населенню області, а також забезпечити прокурору відділу прокуратури Полтавської області Айдаєву Р.З. можливість провести перевірку з викладених вище питань.
- За два роки прокуратура вивчила про фонд все, що тільки могла, - коментує вимогу прокуратури працівник фонду, помічник-консультант народного депутата України О.Донія Тарас Токар. – Прокуратура мала б вже знати, що Фонд займається виключно наданням державних кредитів сільських забудовників на Полтавщині і не надає фінансових послуг, про які йдеться у вимозі. Так само не надають фінансових послуг 24 з 25 аналогічних обласних фондів України. Наданням фінансових послуг займається тільки один – Луганський фонд.
Відповідно до ст. 1 п. 5 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» (№2664-ІІІ від 12 липня 2001 року) «фінансова послуга - операції з фінансовими активами, що здійснюються в інтересах третіх осіб за власний рахунок чи за рахунок цих осіб, а у випадках, передбачених законодавством, - і за рахунок залучених від інших осіб фінансових активів, з метою отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових активів».
Фонд не залучає жодних фінансових активів ні своїх, ні третіх осіб «з метою отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових активів». Тому надання кредитів сільським забудовникам, яке здійснюється виключно з державного, обласного та місцевих бюджетів не можна вважати фінансовими послугами.
На думку Тараса Токаря, йому зрозуміло до чого веде прокуратура. Надання державних кредитів сільським забудовникам прокуратура, напевно, має намір трактувати як «фінансові послуги». З вищезгаданого Закону України видно, що це не так. Але якщо так трактувати, минаючи Закон, то виходить, що Фонд мав отримати ліцензію відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності». Враховуючи те, що Фонд не займається «фінансовими послугами» та відповідно до ст. 2 Закону «Про ліцензування…» діяльність, якою займається Фонд не підлягає ліцензуванню.
І так думає не тільки Т.Токар. Без ліцензій працюють аналогічні фонди в 24 областях України. Щодо так званого «ліцензування» за дванадцять років діяльності до Фонду не виникало запитань ні в Контрольно-ревізійного управління, ні в органів Державного казначейства, ні в тієї самої прокуратури.
"Майдан".
5
Коментарі