Про співтовариство

Піднімаємо теми про цікаві прийоми, хитрощі та правила у сучасному веб-дизайні. В Україні та в цілому світі.
Вид:
короткий
повний

продизайн українською

Опитування. Чому саме, ви не коментуєте статті на самому блозі?

Опитування. Чому саме ви не коментуєте статті на самому блозі?

З метою покращення блогу, затіяв це опитування. Дуже цікавить ваша думка! Завчасно дякую! Читати далі »

20 фактів, які повинен знати кожен розробник

20 фактів, які повинен знати кожен розробник

Розробка програм для мобільних пристроїв вимагає специфічних рішень, які можуть істотно відрізнятись від того, до чого ви вже звикли. Нижче ви можете ознайомитись з порадами, якими люб’язно поділився розробник Пауло Фієрро.

Отже, ви вирішили зайнятися розробкою для мобільних пристроїв. Можливо, ви в погоні за мільйонами, які можна заробити за допомогою магазину додатків, а можливо, ви просто кидаєте виклик новому. Незалежно від причини, у мобільному дизайні існують деталі і специфіка, які обов’язково потрібно враховувати.

Перед тим як розпочати, потрібно з’ясувати, яку проблему буде вирішувати ваш додаток. Хто буде ним користуватися? Яким чином? Якщо ваш користувач одночасно буде зайнятий чимось ще, яким чином це буде впливати на вашу програму?

Коли знайдете відповіді на ці запитання, запишіть їх. Прикріпіть ці записи до стіни. Якщо у процесі роботи вам доведеться стикнутись із важким вибором, ці відповіді допоможуть.Читати далі »

TEDxKyiv 2012. Талант. Освіта. Розвиток.

TEDxKyiv 2012. Талант. Освіта. Розвиток.

Мабуть, кожен, хто працює в інтернеті чув про конференції TED. Їх тематика і географія проведення доволі широка, зокрема 20 травня у Києві пройде TEDxKyiv присвячений таланту, освіті та розвитку. Серед доповідачів буде Ігор Скляревський — дизайнер, творець Міської навігації для КиєваЧитати далі »

Технічна ілюстрація

Семінар Максима Дєгтярьова «Технічна ілюстрація»

Щойно проглянув семінар «Технічна ілюстрація» Максима Дєгтярьова і він настільки кльовий, що вам необхідно це теж побачити. Семінар буде особливо цікавий ілюстраторам (як підказує КЕП), але там проблігають прийомчики, які будуть цікаві й техдизайнерам. Читати далі »

50 порад для гарного дизайну iOS програми

50 порад для гарного дизайну iOS програми

Дизайн мобільних інтерфейсів iOS дуже відрізняється від веб-дизайну. Тут зібрані 50 цінних порад для отримання гарного результату.

1

Можливо, сенсорне управління і відрізняється гнучкістю та інтуїтивністю, але воно далеке від ідеалу. Подумайте, чим люди займаються, коли використовують ваш додаток, і яким чином вони тримають пристрій. Пам’ятайте, що пальці закривають набагато більшу площу ніж може здатися і їх точність не найкраща.

2

Орієнтуйтесь на пристрій, коли створюєте програму: враховуйте не тільки розмір екрану, а й де і коли пристроєм користуються. Частіше всього iPad використовується для розваг між20:00-23:00,пере сном, тоді як iPhone — в черзі на автобус або в кафе. Враховуйте різні сценарії використання при розробці аплікацій — включаючи й те, як далеко пристрій розташований від обличчя користувача.

3

Розглядайте вашу програму поекранно. Визначіть основні задачі, які буде вирішувати програма на конкретному екрані, а потім зробіть так, щоб користувач міг вирішити їх, задіюючи мінімальну кількість додатковий опцій, кнопок та інших елементів управління. Уникайте надмірно великого функціонального навантаження на активний екран, а особливо на мобільних пристроях.  Читати далі »

D-Camp весна. Як то було

00

Зовсім недавно я робив анонс конференції для дизайнерів. Оскільки я вже бував на першому D-Camp, то вирішив відвідати і весняний кемп, не дивлячись на те, що на момент моєї реєстрації ще не був відомий список доповідачів. «Фірма ж веников не вяжет» — подумав я… Читати далі »

Безкоштовний кириличний шрифт Cuprum

123

Нещодавно дизайнер-шрифтовик Джованні Лемонад оновив свій кириличний шрифт Cuprum, доповнивши його трьома начертаннями (регулярне, курсив, напівжирний, напівжирний курсив). Читати далі »

Недеструктивні прийоми у photoshop

Не деструктивні прийоми у photoshop

Коли працюєш у photoshop давно (я почав знайомство з 7-ї версії), звикаєш робити ті чи інші маніпуляції з об’єктами певним чином, можливо, навіть не завжди оптимальним чином. Час іде і в нових версіях розробники додають нові функції, які окрім того, що просто прискорюють роботу, ще й дозволяють не пошкодити початковий об’єкт при роботі з ним. Читати далі »

Жива типографія

Жива типографія. Книга про шрифти Олександри Королькової

Головна проблема типографії в країнах колишнього СРСР в тому, що її майже немає. Рівень шрифтової та типографської культури, нажаль, дуже низький, в тому ж числі у графічних дизайнерів. Одна з причин цього, можливо, — відсутність інформації.

Літератури, присвяченої типографії, російською мовою (а тимпаче українською)дуже мало. Зазвичай книги по типографії та шрифту — це або переклади західних видань, які майже не чіпають роботу з кирилицею, або книги дуже суб’єктивні, що виражають особисту думку автора, або видану декілька десятиліть тому, з інформацією, що дуже застаріла з технічної точки зору. Читати далі »

D-Camp Весна — одноденна конференція для юзабілістів

D-Camp Весна — одноденна конференція для юзабілістів

Восени я вже відвідував перший захід D-Camp і він мені дуже сподобався. Тоді ми два дні напружено воркшопили інтерфейс системи для оплати комунальних платежів. Цього ж разу, кемп планується дещо іншого формату — теоретичного. Присвячений він питанням дизайну інтерфейсів для будь-яких сайтів, пристроїв, платформ та операційних систем. Тому буде цікавий, в першу чергу, дизайнерам практикам, які прагнуть покращити свої знання в області дизайну, проектування та інформаційної архітектури. Читати далі »