Від дизайнерів часто чуєш, що їх життя суцільний біг — замовники поспішають, керівництво підганяє, колеги в конкурсах на повороті обходять… І багато починають задумуватися, що ж вони роблять не так? І чому ефективність нульова?
Організатори вирішили не залишатися осторонь, а допомогти, і пропонують — швидко, за 6 днів — раз і назавжди вирішити комплекс питань, що стосуються фірмового стилю, а саме: Читати далі »
Один з найбільших у світі спеціалізованих конкурсів упаковки The Dieline Package Design Awards (Сан Франциско, Каліфорнія, США) 23 червня 2013 року оголосив переможців та фіналістів. Зокрема в цьому році були відзначені роботи таких відомих дизайнерів та агенцій як Karim Rashid, Landor, The Brand Union, Family Business та інших.
Серед переможців за всю 5-ти річну історію конкурсу вперше названо українського учасника. Студія графічного дизайну Юрка Гуцуляка отримала бронзову нагороду в номінації BEER, MALT BEVERAGES, & TOBACCO за дизайн для лімітованої серії пиваVelkopopovicky Kozel. Читати далі »
Після нещодавнього WWDC 2013, інтернет, немов потривожений вулик гудить про надзвичайно плаский дизайн iOS 7.
Оновлюючи сьому iOS, Apple не збирається робити дизайн системи суто пласким, хіба що трішки.
Компанія багато чого змінила і відкинула скеоморфічний вигляд інтерфейсу, який був своєрідною візитною карткою з моменту виходу перших айфонів у 2007 році. Читати далі »
У дизайнерському середовищі не вщухають розмови про плаский дизайн.
І пристрасті наростають. Більшість дизайнерів або не перестають захоплюватися цим трендом, або ж відверто його ненавидять.
Я перебуваю десь посередині. Хороший дизайн полягає у створенні корисних речей, які працюють. Якщо цього вдається досягти за допомогою плаского дизайну, то чому б і ні? Однак цей тренд може не спрацювати для усіх проектів, тож його не слід запроваджувати насильно.
Давайте глянемо, завдяки чому річ стає «пласкою». Є п’ять виразних особливих рис.Нижче ми розглянемо кожну з них, а також зробимо вступ до «майже» плаского дизайну.Читати далі »
Багато чудових дизайнерів потрапляють в одну й ту ж пастку. Їм здається, що продаж — природний наслідок міцної дизайн-роботи. Це не так. Замовник повинен повірити. В вас, ваші ідеї. А довіра не створюється одразу. Все починається задовго до старту проекту і продовжується після його завершення. Продаж дизайну — це мистецтво створення відносин між вами та клієнтом. Вміння відстояти свою точку зору. Зробити так, щоб до вас прислухалися. Щоб вам довіряли.
Цим питанням і буде присвячений цей тренінг. Читати далі »
З моменту публікації першого дайджесту присвяченого надихаючим сайтам вже пройшло чимало часу. Буду виправлятись і публікувати тематичні збірки частіше. Сьогодні це веб-сервіси для тестування адаптивності сайтів під різні розміри екранів. Читати далі »
Світ Android велетенський: на даний момент 480 мільйонів людей використовують пристрої з цією ОС, щодня активується 1 мільйон нових пристроїв. Це означає, що кожні три тижні кількість людей, які активують нові пристрої на Android, дорівнює всьому населенню Австралії. (Нещодавні дослідження компанії Нільсен показують, що частка Android-пристроїв на ринку перевищує частку пристроїв з iOS).
Популярні програми інших ОС, які стають доступними на Android, стрімко здобувають популярність і тут. Наприклад, кількість користувачів Instagram зросла на 10 мільйоні в після запуску її Android-версії – і це лиш за 10 днів. Читати далі »
У книзі німецького дизайнера Гартмута Есслінгера «Прогресивний дизайн» автор, засновник компанії «Frog Design», розглядає «стратегічний дизайн» та те, як інноваційний розвиток викликав творчий переворот на споживчому ринку. Йдеться передусім про найбільш успішну серед усіх коли-небудь створених американських компаній — Аpple. Читати далі »