Принципи організації портфоліо дизайнера
- 26.10.12, 16:09
- продизайн українською
Малюнок знайдено в тенетах (автор невідомий) та дороблено напилком…
Більшість портфоліо демонструють роботи, але аж ніяк не продають дизайнера та його послуги. Зі сторони клієнта далекого від дизайну — вони всі однакові, і за таких умов вибір йде виключно через власну суб’єктивну оцінку «подобається / не подобається».
Чи можна якось вплинути на думку замовника? — Так, можна, і навіть більше — необхідно!
Перш за все треба зрозуміти, що критерії відбору та оцінки у кожного свої, і якщо ви будете намагатись задовольнити всіх — вийде фігня. Наступні правила допоможуть зрозуміти ваші сильні сторони, і саме на них акцентувати увагу. Читати далі »
2
Коментарі
Гість: fevral7
127.10.12, 12:41