12 речей, про які варто пам’ятати в роботі з клієнтами
- 01.08.12, 17:08
- продизайн українською
Заєжжєна фоточка з кліпарту
Працюючи не один рік дизайнером, я встиг побувати як в ролі виконавця так і замовника. Оскільки я маю можливість спілкуватися з клієнтами напряму, то виділив для себе декілька моментів, які дозволяють підвищити їх лояльність та налаштуватись на одну хвилю. Задоволений клієнт, буде рекомендувати вас своїм знайомим та партнерам, або звернеться ще раз із новими проектами. Читати далі »
1
Коментарі
Гість: tiraz
12.08.12, 23:29
Прикольно.
Если сайт prodesign.in.ua Ваш, давайте задружимся. Внесу посильно и свою лепту в описанное на сайте.
Стаж дизайнером 10+ (лет) 80lvl
sashock
23.08.12, 11:18Відповідь на 1 від Гість: tiraz
Так, сайт мій. Що ви маєте на увазі під словами: «Внесу посильно и свою лепту в описанное на сайте»? Написати свою статтю можна без проблем.